۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۹
کد خبر: 85511978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فعالیت ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام پورمحمدی در همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- ستاد مردمی حامیان «حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان راه‌اندازی شد.

رییس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام پورمحمدی عصر دوشنبه در حاشیه گشایش این ستاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با عید سعیدقربان ستاد حامیان مردمی حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در استان همدان آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام مصطفی عبدالملکی افزود: دفتر مرکزی این ستاد در کوچه شهید زندی واقع خیابان مهدیه همدان قرار دارد و حامیان می‌توانند برای فعالیت‌های انتخاباتی به این مکان مراجعه کنند.

فعالیت ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام پورمحمدی در همدان آغاز شد

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای تبلیغات محیطی نداریم، اظهار کرد: این ستاد فعالیت خود را در فضای مجازی نیز به طور رسمی آغاز کرده است و در شبکه‌های اجتماعی استان همدان محتوای تولید شده توسط ستاد مرکزی منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالملکی گفت: گروهی فعال در شبکه‌های اجتماعی مشغول به کار هستند و برنامه‌های حجت‌الاسلام پورمحمدی را منتشر می‌کنند.

وی اضافه کرد: افرادی نیز به صورت خودجوش اقدام به راه اندازی گروه هایی در فضای مجازی برای حمایت از این نامزد کرده‌اند.

رییس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در استان همدان تاکید کرد: کمیته‌های مختلف ستاد انتخاباتی تشکیل و رییس کمیته‌های مختلف این نامزد در استان همدان مشخص و به ستاد مرکزی معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: این نامزد انتخابات فراجناحی فکر می‌کند و کاری به گروه‌های مختلف ندارد و در آینده نیز کار دولتش به همین سبک خواهد بود.

حجت‌الاسلام عبدالملکی افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان همچنین شرکت‌های دانش بنیان با تیم اقتصادی قوی از نخبگان اقتصادی، از اهداف دولت حجت‌الاسلام پورمحمدی است.

وی تاکید کرد: شعار این نامزد انتخابات، «دولت قرار و عشق و عاشقی» است تا مردم به طور دلی و خودجوش پای کار دولت بیایند.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha