فرصت عرض اندام ملت در این انتخابات فراهم است

شیراز - ایرنا - رییس کمیته بانوان ستاد پزشکیان در فارس گفت: انتخابات پیش‌رو فرصتی ایجاد شده تا دوباره جامعه عرض اندام کرده و قدرت خود را به روشی مسالمت آمیز به همگان نشان دهد.

مریم سروش شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سیاست حذف، اشتباه ترین و ویرانگرترین راهبرد تعامل در فضای اجتماعی و سیاسی است که راه خشونت و رادیکالیسم را باز می‌کند.

رییس کمیته بانوان ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس گفت: آینده از کنش یا بی عملی ما متاثر می‌شود اما آنگونه که امروز فکر می‌کنیم و امید داریم در آینده تبدیل به واقعیت اجتماعی خواهد شد.

سروش افزود: راهی پیش رو بسیار طولانی و دشوار است و پایداری و ممارست بسیار می‌خواهد اما می‌دانیم که کنشگری زنان و جوانان بسیار موثرتر از هر گروه اجتماعی دیگری است.

رییس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان فارس اظهارکرد: هیچ راهی جز کنشگری مدنی، قوی کردن زیست انجمنی جامعه و گفت‌وگوی مستمر همه گروه‌های اجتماعی ایران برای رسیدن به آینده‌ای روشن وجود ندارد.

وی با اشاره به تایید پزشکیان و انتخابات پیش‌رو افزود: فرصتی ایجاد شده تا دوباره جامعه عرض اندام کرده و قدرت خود را به روشی مسالمت آمیز به همگان نشان داده و پیام خود را به جهان برساند و پیام ما مطالبه تغییر به روشی مدنی و مسالمت آمیز و مصلحانه است.

این فعال سیاسی و اجتماعی با تأکید بر لزوم کنش‌گری بانوان در جامعه ، ادامه داد: آزادی، مطلوب و هدف همه جنبش های انسانی، حق اساسی انسان‌ها و جوامع و مهمترین روش رسیدن به زندگی و خود آزادی است، آزادی هم در مقصد و هم روش رسیدن به رشد و توسعه است.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha