۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۸
کد خبر: 85512010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وحدت برای پیروزی در انتخابات ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - رییس ستاد مردمی یاران همدل پزشکیان در استان لرستان گفت: وحدت و یکپارچگی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا بهزاد مومنی روز دوشنبه در همایش انتخاباتی دکتر پزشکیان در مسجد بعثت خرم‌آباد اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب می‌شود تا دغدغه جوانان برطرف شود.

وی گفت: بخش اعظم مردم از شرایط اقتصادی فعلی کشور راضی نیستند و به لحاظ تامین معیشت و رفاه با مشکلات زیادی مواجه و وظیفه داریم برای عبور از شرایط عملیاتی قدم برداریم.

وی افزود: جریان اصلاحات بدون تردید نیازمند نقش تأثیرگذار بانوان است و تا زمانی که اجازه نقد ندهیم، مشکل برطرف نمی‌شود و دست تک تک همه را می‌بوسم برای آبادانی پای صندوق رأی بیاند.

مومنی گفت: در حوزه جریان اصولگرا نبرد بین خودشان است و در جریان اصلاحات نبردمان در حوزه تلاش برای آزادی های اجتماعی بوده و بدنه خاموش را باید به پای صندوق های رأی آوریم.

وی افزود: در مسیر افزایش مشارکت قدم بر خواهیم داشت و برای آینده نیازمند مشارکت هستیم، تلاش ها ستودنی است و همه باید همقدم و متحد باشیم.

وی ادامه داد: حلال مسایل و برطرف کردن گرفتاری‌های کشور، مردم هستند و باید مشارکت داشته باشند، دکتر پزشکیان تنها کاندید موجود است که می‌تواند مشکلات را برطرف و در مسیر درست قدم بردارد، همچنین وحدت یکپارچگی برای پیروزی در انتخابات ضروری است.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha