۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85512036
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ستاد مرکزی پزشکیان در زنجان افتتاح شد

۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶
کد خبر: 85512036
ستاد مرکزی پزشکیان در زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - ستاد مرکزی مسعود پزشکیان با حضور شماری از چهره های سیاسی کشوری و استانی در زنجان افتتاح شد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حکیمی پور، رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان زنجان شامگاه دوشنبه در آیین آغاز بکار این ستاد در سخنانی به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم کاری از پیش ببریم، وقتتش الان است و باید همه را ترغیب به مشارکت کنیم.

وی ادامه داد: صندوق رأی محصول انقلاب اسلامی و حفظ آن برای ما ارزشمند است و نهاد انتخابات در قانون اساسی نیز تثبیت و بر آن تاکید شده است.

حکیمی پور با بیان اینکه از نظر جریان اصلاح طلبی شاخصه کنش اصلاح طلبانه، صداقت، صراحت، پاکدستی شفافیت و قانونمندی است، گفت: ما این ویژگی ها را در دکتر پزشکیان دیدیم و از وی حمایت می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: البته باید بدانیم قرار نیست انتخابات پزشکیان معجزه کند باید توقعاتمان را با واقعیت ها هماهنگ کنیم، آقای پزشکیان هم برای مردم فریبی و رأی جمع کردن نقش بازی نمی کند و وعده های آنچنانی نمی دهد.

حکیمی پور گفت: همین که در این شرایط، کمی از مشکلات را کم کنیم و مدیریت منابع و مصارف بهبود پیدا کند گام موثری است و راه برای بهبود شرایط باز می شود.

رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان زنجان گفت: ما از این فرصت رقابتی که فراهم شده تلاش داریم برای یک انتخابات پرشور استفاده کنیم و شواهد حکایت از آن دارد که مشارکت بالایی را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha