نماینده جیرفت و عنبرآباد: مشکلات معادن راکد جنوب کرمان رفع می‌شود

جیرفت- ایرنا- نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات معادن راکد جنوب کرمان با توافقات انجام شده و قول مساعد وزیر صنعت، معدن و تجارت به زودی رفع می‌شود که در این راستا وزیر صمت نیز به این منطقه سفر می‌کند. 

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی، بهنام سعیدی روز سه‌شنبه افزود: با فعال سازی معادن راکد جنوب کرمان در منطقه ظرفیت مناسبی برای اشتغال جوانان و تحول آفرینی فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در این دیدار موضوعات و مباحث اقتصادی حوزه انتخابیه از جمله مشکلات مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و معدن و حوزه‌های مختلف در حوزه ماموریت‌های وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفت.

سعیدی ادامه داد: در این نشست محورهای مورد توافق با وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمله فعال‌سازی معادن شرکت ملی مس شامل معدن مس کرور و معدن دلفارد، تامین برق طرح های صنایع معدنی جیرفت و عنبرآباد، احداث خط انتقال برق معدن ساردوئیه و تأمین اعتبار برای تکمیل ساختمان سازمان صمت جنوب کرمان بود که با دستور ویژه وزیر صمت نسبت به تسریع در رفع مشکلات این حوزه اقدام می‌شود.

نماینده جیرفت و عنبرآباد: مشکلات معادن راکد جنوب کرمان رفع می‌شود

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس دوازدهم تاکید کرد: اولویت اشتغال در معادن جیرفت و عنبرآباد، جوانان بومی منطقه است و فعال کردن معادن موجب اشتغالزایی می‌شود.

وی یادآور شد: در این نشست مقرر شد، وزیر صمت به زودی همزمان با افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی جنوب کرمان مشکلات حوزه ماموریت این وزارتخانه را در این منطقه از نزدیک بررسی کند و در حوزه‌های مختلف اقدامات لازم انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha