۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85512375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین مجموعه «گیم نت» بانوان در مشهد راه‌اندازی شد+فیلم

مشهد-ایرنا- رییس اتحادیه صنف محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد گفت: نخستین مجموعه «گیم نت» (بازی‌های تصویری- رایانه‌ای) ویژه بانوان در مشهد با صدور جواز کسب برای یک سرمایه‌گذار زن در این شهر راه‌اندازی شد.

سجاد اسکافی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجموعه نخستین "گیم نت" ویژه بانوان در این شهر و خراسان رضوی است که در پی استقبال بانوان از بازی‌های رایانه‌ای ایجاد شد.

وی اظهار کرد: تاکنون بانوان مکانی برای انجام بازی‌های رایانه‌ای نداشتند و نمی‌توانستند در مجموعه گیم نت آقایان نیز شرکت کنند، لذا راه‌اندازی چنین مجموعه‌ای در مشهد اتفاق مثبتی در جهت پاسخگویی به یک نیاز از سوی بانوان شهر مشهد است.

رییس اتحادیه صنف محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد با اشاره به صدور جواز کسب برای ۷۰۰ گیم نت در مشهد گفت: گیم نت بانوان که در خیابان «سجاد» مشهد قرار دارد، علاوه بر بخش بازی‌های رایانه‌ای از کافی شاپ و بخش بازی‌های فکری نیز برخوردار بوده و اوقات مفرحی را برای بانوان ایجاد می‌کند.

مدیر مجموعه گیم نت بانوان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، استقبال از آن را بسیار مطلوب ذکر و بیان کرد: به طور معمول از سنین ۱۰ سال به بالا برای استفاده از بازی‌های رایانه‌ای به این مجموعه می‌آیند که در مجموعه ظرفیت پذیرش هشت نفر را در دور نخست دارد، در بخش بازی‌های فکری نیز ۱۲ تا ۱۳ نفر می‌توانند به صورت همزمان از این بخش استفاده کنند.

نجمه قاسم پور افزود: بخش بازی "مافیا" و همچنین کافی شاپ را از دیگر بخش‌های این گیم نت برشمرد.

مرکز بازی لن (game center) که در ایران به آن گیم‌نت و کلوب بازی گفته می شود، مکانی است که اشخاص می توانند از رایانه ها یا کنسول های بازی ویدیویی که به یکدیگر از طریق شبکه محلی متصل شده اند، استفاده کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha