استاندار چهارمحال و بختیاری: معلمان مروج حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و  بختیاری با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش و نهادهای آموزشی به عنوان پایگاه اصلی ترویج مشارکت عمومی، گفت: معلمان مروج حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره رییس جمهوری باشند.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: در انتخابات رییس‌جمهوری با استفاده از ظرفیت قرارگاه‌ها و جهاد تببین و ظرفیت‌های آموزش و پرورش در راستای افزایش مشارکت عمومی اقدام شود.

وی اظهار داشت: ترویج اصول و ارزش‌های مردم‌سالاری، تربیت حس مسئولیت‌پذیری در میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها مورد توجه است و معلمان و مدیران مدارس نقش کلیدی در خصوص افزایش مشارکت دارند.

به گفته وی، از ظرفیت فرهنگیان و دانش‌آموزان استفاده شود تا با تمام توان پای صندوق‌های رای حاضر شوند و انتخاباتی سالم، شفاف و پرشور برگزار شود.

حیدری افزود: دشمن به انتخابات رییس جمهور چشم دوخته است و اما باید با حضور پر شور در این انتخابات، حماسه‌ای باشکوه رقم بزنیم.

وی اظهار داشت: مردم با حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق‌های رای یک حماسه تاریخی رقم خواهند زد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت بالای ۵۰ درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این دور از انتخابات نیز چهار راهبرد اصلی از جمله رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت مد نظر است تا انتخابات سالم و پرشور برگزار شود.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در سطح استان، ملی و بین‌المللی گفت: تبیین فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت باید باعث وحدت، همدلی و انسجام در بین مردم شود.

حیدری افزود: در دولت سیزدهم روابط بین‌المللی و اقتصادی کشور افزایش پیدا کرد و ایران در سازمان اقتصادی جایگاه و حضور پیدا کرد.

تصویب هفت هزار میلیارد ریال در سفر دوم برای زیرساخت‌های آموزشی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دورم دوم سفر رییس‌جمهور به استان هفت هزار میلیارد ریال (۷۰۰میلیارد تومان) اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان تصویب شد.

وی گفت: تخصیص این میزان اعتبار در طول سال‌های گذشته علاوه بر اعتبارات ملی، استانی و خیری بی‌سابقه بوده است و با تخصیص اعتبارات سفر، گام‌های موثری برای برقراری عدالت آموزشی برداشته شد.

حیدری افزود: در این مدت ۱۲۱ فضای ورزشی جدید در مدارس استان و همچنین ۹۰زمین چمن مصنوعی احداث شد.

وی به اجرای موفق طرح رتبه بندی معلمان در این دوات بعد از یک دهه اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی اقشار مختلف مردم به خصوص فرهنگیان در این دولت توجه ویژه شد.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha