۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85512442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۹ فقره سرقت در بیرجند

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85512442
دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۹ فقره سرقت در بیرجند

بیرجند- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی ۲ سارق و سه نفر مالخر محتویات داخل خودرو و ساختمان های نیمه ساز را دستگیر کردند که در این زمینه ۱۹ فقره سرقت در شهرستان بیرجند کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"کاظم صادقی" روز سه‌شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ساختمان‌های نیمه ساز در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی ۲ سارق شدند و طی عملیاتی غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۹ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ساختمان های نیمه ساز اعتراف کردند؛ تصریح کرد: با توجه به اظهارات متهمان دستگیر شده، سه مالخر که اقدام به خرید لوازم سرقتی می‌کردند شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مأموران در این خصوص پنج متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی به شهروندان توصیه کرد، برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را بلافاصله به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha