فعال اصلاح‌طلب: ترکیب نامزدها مشارکت انتخابات را افزایش می‌دهد

کرمان- ایرنا- دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان گفت: ترکیب و چینش نامزدهای دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره قبل متفاوت و به گونه ای است که پاسخگوی تمامی افکار عمومی جامعه خواهد بود و به همان نسبت این مهم بر میزان مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار است.

محمد فرشاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شواهدی که وجود دارد به نظر می‌رسد در این دوره انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت مردم نسبت به دوره قبل بیشتر باشد.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان اظهارداشت: تنوع و کیفیت برنامه‌های رسانه ملی نیز در ارائه محتواهای انتخاباتی این دوره به نسبت دوره قبل بسیار بیشتر است و این مهم بر افزایش مشارکت مردم اثرگذار خواهد بود.

فعال اصلاح‌طلب: ترکیب نامزدها مشارکت انتخابات را افزایش می‌دهد
محمد فرشاد

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم هر تحول و ارتقایی در سطح کشور به وجود بیاید لازمه آن شرکت در انتخابات است تاکید کرد: مردم از طریق صندوق رای می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات خود را مطرح کنند.

فرشاد خاطرنشان کرد: صداقت، پاکدستی، توانمندی، قدرت استفاده از نیروهای مادی و معنوی و کارنامه کاری و علمی نامزدهای انتخابات از جمله شاخص‌های مهمی است که مردم می توانند در ارزیابی و تشخیص نامزد اصلح به آن توجه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha