۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85512450
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۲ پروژه عمرانی و ورزشی در رامیان افتتاح شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبر: 85512450
۲ پروژه عمرانی و ورزشی در رامیان افتتاح شد

گنبدکاووس- ایرنا- سالن ورزشی روستای «شفیع آباد» و دوربرگردان جاده اصلی و بین‌المللی گرگان- آزادشهر در محدوده شهر «خان ببین» از توابع بخش «فندرسک» شهرستان رامیان باحضور استاندار گلستان، مدیران کل استانی و روستای ادارات شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاح این ۲ طرح که عصر سه‌شنبه برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای شفیع آباد ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

قاسمعلی برزمینی افزود: قبل از دولت سیزدهم ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در گلستان وجود داشت که با اهتمام ویژه دولت جهادی و انقلابی آیت الله رئیسی و اعتبارات خوبی که در ۲ سفر استانی مصوب و تخصیص یافت، ۴۵ طرح تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افتتاح ۴۵ طرح ورزشی نیمه‌کاره را تحولی بزرگ در توسعه زیرساخت‌های ورزش استان دانست و اضافه کرد: گلستان از این جهت و در بین استان‌های تیپ ۲، رتبه برتر کشور را در زیرساخت‌های ورزشی انجام شده در دولت سیزدهم دارد.

برزمینی همچنین گفت: در ۲ سال گذشته ۴۰۰ ورزشکار گلستانی در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که ۱۵۰ نفر از آنها عضو ثابت تیم ملی بودند که در مسابقات بین المللی مدال‌های خوبی برای این استان کسب کردند.

استاندار گلستان هم در آیین افتتاح سالن ورزشی سردار شهید سلیمانی روستای شفیع آباد گفت: به برکت دوران طلایی دولت سیزدهم تعداد پروژه های نیمه تمام این استان از ۱۲۰۰ پروژه به کمتر از ۸۰۰ مورد کاهش یافت.

علی‌محمد زنگانه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پروژه های عمرانی و زیرساختی قابل توجه ای در این استان به ارزش ۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح شده و تا سه برابر این پروژه ها نیز تا هفته‌ دولت امسال عملیات اجرایی آن شروع می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم در این مراسم گفت: این استان قبل از دولت سیزدهم ۹۵ نقطه حادثه خیز داشت که تاکنون ۵۲ نقطه آن اصلاح شده و هشت نقطه دیگر هم بزودی اصلاح خواهد شد.

عادل مصدقی افزود: از مجموع نقاط حادثه‌خیز گلستان ۱۲ مورد آن در حوزه شهرستان رامیان قرار داشت که تاکنون ۱۱ مورد آن با اعتبار یکهزار و ۱۰ میلیارد ریال رفع شده است.

وی ادامه داد: دوربرگردان استانداراد سعدآباد خان‌ببین نیز با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان هم گفت: همه نقاط حادثه خیز این استان تا پایان سال ۱۴۰۴ ایمن خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی (آب درمانی) شهرداری خان‌ببین با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی این شهر با ۱۲۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گلستان به بخش فندرسک شهرستان رامیان است.

عطرافشانی گلزار شهدای خان ببین، نشست با نخبگان و دیدار مردمی همراه با برپایی میز خدمت مدیران از دیگر برنامه‌های سفر عصر امروز استاندار گلستان، معاونین و برخی مدیران کل استان به بخش فندرسک و شهر خان ببین این شهرستان است.

شهرستان رامیان حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد که در چهار نقطه شهری و ۶۱ روستا سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha