۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85512454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بالا گرفتن تب انتخابات در دیار هگمتانه

۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۲۷
کد خبر: 85512454
بالا گرفتن تب انتخابات در دیار هگمتانه

همدان- ایرنا- تب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دیار هگمتانه با راه اندازی ستادهای مرکزی و مردمی نامزدها در این استان و برنامه های مختلف آنها در نخستین روزهای فصل گرما بالا گرفته است.

به گزارش ایرنا، در حالی که کمتر از یک هفته به موعد حساس ترین رخداد کشور در سال جاری یعنی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده است، با راه اندازی و فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدها و برگزاری مناظرات تب انتخابات بالا در همدان گرفته است.

هر ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ستادهای خود را در همدان راه اندازی کرده اند، ستادهای انتخابات جلیلی، پزشکیان و قالیباف در همان روزهای ابتدایی آغاز به کار تبلیغات فعال شدند هرچند با هدف تبلیغ بیشتر هفته گذشته مراسم هایی نیز با عنوان راه اندازی ستادهای آنان برگزار شد، در ادامه نیز ستادهای پورمحمدی، زاکانی و قاضی زاده هاشمی فعال شدند که البته برنامه های آنها به نسبت به سه نامزد دیگر کمتر بوده است.

تاکنون ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در همدان نشست خبری برگزار کرده و برنامه های خود را با اصحاب رسانه در میان گذاشته اند.

ستادهای انتخاباتی نامزدها تلاش دارند تا با استفاده از جلوه های بصری نظیر نصب پوسترهای جذاب و رنگی و حتی بادکنک آرایی مقابل ستادها و پخش شیرینی و شربت نظر رهگذران را به خود جلب کنند.

پخش موسیقی های حماسی و همچنین پخش صحبت های نامزد از بلندگوی ستادهای انتخاباتی نامزدها از دیگر شگردهای فعالان ستادها برای جلب نظر شهروندان به نامزد مورد علاقه خود و جمع آوری رای است.

بالا گرفتن تب انتخابات در دیار هگمتانه

بازار داغ فعالیت هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی

با هدف ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین کمک به شناخت نامزد اصلح، با همکاری شهرداری مناظرات بین نامزدها در صداوسیما در برخی مکان های عمومی و پارک های شهر همدان نیز پخش شده که با استقبال مردم همراه بود.

به نظر می رسد تاکنون تنور انتخابات در فضای مجازی همدان بیشتر از فضای واقعی در جریان بوده است، هواداران داوطلبان ریاست جمهوری در شهرها و روستاهای همدان، با راه‌اندازی گروه‌ها و کانال‌های مختلف در فضای مجازی از نامزد مورد نظر خود حمایت می کنند.

از سوی دیگر بازار نظرسنجی‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیز داغ شده و گروه‌ها و کانال های مختلف اقدام به انتشار آخرین یافته‌های خود در این زمینه می‌کنند، از نکات جالب توجه این نظرسنجی ها این است که اکثرا نامزد مورد حمایت گروه ها و کانال ها در شبکه های اجتماعی در نظرسنجی مربوطه با اختلاف پیشتاز هستند.

مراسم های اقامه نماز مساجد سطح شهرها و روستاها، شرکت در مجالس فاتحه و جشن های عمومی این فرصت را برای فعالان ستادهای انتخاباتی نامزدها مهیا کرده است که به نفع منتخب خود تبلیغات داشته باشند.

بالا گرفتن تب انتخابات در دیار هگمتانه

گردهمایی ها، فرصتی ناب برای ستادهای تبلیغاتی نامزدها

گردهمایی ستادهای انتخاباتی نامزدها اعم از ستادهای مرکزی و مردمی، اغلب اقدام به ثبت نام از حاضرین با مشخصات کامل می کنند تا نسبت به ارسال پیام های تبلیغاتی در این ایام برنامه ریزی کنند.

این روزها مردم بیشتر به دنبال برنامه های نامزدها هستند و کمتر فردی به سوابق آنها توجه دارد و همین موضوع باعث شده تا سخنرانی نماینده نامزدها در این استان حول محور دغدغه های جاری در جامعه اعم از معیشت خانواده ها، اشتغال و مسکن جوانان و سایر مسایل اقتصادی باشد.

اما در این بین رقابت بر سر جلب چهره‌های شاخص در عرصه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، ورزشی و اجتماعی برای پیوستن به ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز جذاب است، ستادهای انتخاباتی بر این عقیده هستند که بهره‌مندی از جایگاه چهره‌های سرشناس فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی باعث می‌شود که هواداران این شخصیت‌ها جلب نامزد مورد نظر خود شوند.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی این استان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تجهیز و آماده شدند.

بیست هزار نفر دراستان همدان در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت خواهند داشت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته جاری هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha