۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در لرستان کشف شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85512470
۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در لرستان کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قالب اجرای طرح آرامش شهر در این استان کشف شد و ۶۴ خرده فروش نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز سه شنبه اظهار داشت: هشتمین مرحله طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و توزیع کنندگان موادمخدر، طی ۴۸ ساعت گذشته اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۶۴ خرده فروش و انهدام ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شد تصریح کرد: ماموران ۱۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از متهمان کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۲۳۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند گفت: در ادامه اجرای این طرح هشت دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد و مجموع متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در دلفان

فرمانده انتظامی لرستان همچنین اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دلفان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یکی از مناطق شهرستان، بلافاصله نسبت به شناسایی محل اقدام نمودند.

سردار الهی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر در بازرسی از آن ۲۷۱ قلم کالا شامل ماشین لباسشویی، کولر، یخچال و تلویزیون فاقد مدارک را کشف کردند که یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha