حضور مردم در انتخابات دشمنان نظام را ناامید می‌کند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات، موجب ناامیدی و دلسردی دشمنان نظام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمد تولایی روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری لرستان اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است و علت آن در دشمنی های متعدد با نظام نهفته می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام نقشه های دشمنان را بر آب می‌کند گفت: دشمنان در طول سالیان گذشته با جنگ روانی و افزایش تبلیغات علیه نظام در راستای بدبین کردن مردم تلاش کردند تا به دنبال آن در انتخابات شرکت نکنند اما همواره شاهد حضور ملت هستیم.

وی ادامه داد: زودهنگام بودن انتخابات هم اهمیت برگزاری آن را دوچندان کرده و به شدت مورد توجه جهانیان قرار گرفته است چراکه هیچ کشوری وجود ندارد ظرف مدت ۵۰ روز آماده انتخابات شود.

معاون هماهنگ کننده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سال ۱۴۰۱ برنامه حساب شده ای توسط دشمنان علیه نظام چیده شد و قرار بود با آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه همراه باشد تا فضای کشور را با ایجاد ناامنی، ملتهب کنند اما دیدیم که با حضور مردم در صحنه و حمایت از انقلاب این نقشه هم شکست خورد.

سردار تولایی گفت: همچنین حضور مردم در راهپیمایی‌های مختلف برای حمایت از نظام و ابراز پشیمانی از سوی اغتشاشگران موجب ناامیدی فتنه گران و دشمنان شد.

وی افزود: امروز نیز با حضور شهروندان سراسر جهان در حمایت از غزه و معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم کودک کش، مردم در جبهه مقاومت قرار دارند و با اتکا به یک کانون قدرت در جمهوری اسلامی اقدام به حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز ترازی از جمهوری اسلامی برای جهانیان به نمایش گذاشته و قدرت نظام ثابت شده است بیان کرد: حضور مردم در انتخابات تکمیل کننده اقتدار نظام اسلامی می‌باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha