فرماندار شادگان: مشارکت مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی بدخواهان انقلاب خواهد شد

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان با تاکید بر اینکه زمینه برگزاری انتخابات در فضای سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در این شهرستان فراهم است گفت: بدون شک مشارکت مردم در این رویداد سیاسی مهم، موجب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب خواهد شد.

جمال صالح‌زاده سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۳۶ شعبه اخذ ثابت و سیار برای برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شادگان در نظر گرفته شده است و همه امکانات شهرستان برای برگزاری انتخابات در فضای سالم بسیج شده است.

وی افزود: به منظور دسترسی آسان مردم به شعب اخذ رای تعداد ۹۶ شعبه اخذ رأی در شهر شادگان و بخش مرکزی، ۲۴ شعبه در بخش خنافره و ۱۶ شعبه اخذ رای در بخش دارخوین برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

صالح‌زاده برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را سرلوحه کار مجریان انتخابات در شادگان عنوان کرد و افزود: بر اساس تقویم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برنامه ریزی لازم برای حضور گسترده مردم شهرستان در پای صندوق‌های رای انجام شده است.

وی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را مهم‌ترین وظیفه‌ای همه اقشار جامعه دانست و بیان داشت: بدون شک حضور مردم باعث یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب است و عشایر غیور منطقه با درک صحیح و انقلابی در پای صندوق‌های رای گیری حضور پیدا خواهند کرد.

شادگان در ۷۰ کیلومتری مرکز استان خوزستان قرار دارد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha