استاندار لرستان: بکارگیری امکانات دستگاه های اجرایی در انتخابات ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: بکارگیری امکانات و تجهیزات دستگاه های اجرایی در امر انتخابات ریاست جمهوری ضروری است و مدیران باید در این خصوص همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: همه امکانات و تجهیزات دستگاه های اجرایی طبق قانون باید در اختیار انتخابات قرار گیرد و کوتاهی در این راستا توجیه پذیر نیست.

وی ادامه داد: هیچ فردی حق تخطی در امور انتخابات را ندارد چراکه باید طبق قوانین در خدمت مردم باشیم بنابراین نباید امکانات دولتی و بیت المال به نفع شخص خاصی استفاده و به کار گرفته شود.

وی اضافه کرد: پیوند حماسه تقدیر از رییس‌جمهور شهید و حضور در پای صندوق های رای را در پیش داریم و مشارکت حداکثری مردم موجب شکوفایی و اقتدار نظام می‌شود بنابراین باید دستاوردهای دولت تبیین و به مردم اطلاع رسانی شود.

استاندار لرستان با اشاره به تداوم نظام اسلامی و ضرورت امید آفرینی بیان کرد: مردم باید بدانند و آگاه باشند که خدمات دولت سیزدهم بسیار بوده و ماندگار است.

شفقت همچنین افزود: اقتصاد کشاورزی یکی از ظرفیت های خوب در لرستان و این استان از حاصلخیزترین اراضی بهره‌مند است اما باید تمامی بخش های کشاورزی با تلاش مضاعف فعال شود و اقتصاد گردشگری نیز بیش از گذشته به منظور افزایش درآمد مردم توسعه یابد.

وی اقتصاد صنعتی را از دیگر مزیت های استان برشمرد و ادامه داد: جایگاه فرهنگی والایی در لرستان وجود دارد و مردم این خطه از ابتدای انقلاب تاکنون با تقدیم شهدا، حافظ نظام اسلامی بوده و نقش خود را در ادای تکلیف ایفا کرده اند.

وی گفت: زیرساخت‌های لرستان در حوزه های مختلف ضعیف است که باید در شان مردم ارتقا یابد همچنین برنامه منظمی برای دعوت از سرمایه گذاران به این استان وجود ندارد و هیچگونه انگیزه ای نیست که این معضل نیز باید برطرف شود.

شفقت ادامه داد: همچنین تقویت و توسعه فرهنگ کار در لرستان باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و زمینه توسعه و اشتغال با تشکیل قرارگاه کشاورزی، تامین منابع آب و تجهیز ابزار آلات لازم فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha