۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85512626
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هشت تیم در لیگ مینی گلف خراسان جنوبی رقابت دارند

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85512626
هشت تیم در لیگ مینی گلف خراسان جنوبی رقابت دارند

بیرجند - ایرنا - رئیس هیات گلف خراسان جنوبی گفت: لیگ مینی گلف جام شهدای خدمت با رقابت هشت تیم از استان‌های مجاور از یک ماه قبل در استان آغاز شد و این رقابت‌ها تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد.

رضا محمودی زاوه روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در لیگ مینی گف جام شهدای خدمت ۲ تیم از استان خراسان رضوی، ۶ تیم از خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: تاکنون چهار هفته جداگانه این لیگ برگزار شده و سه هفته دیگر نیز ادامه خواهد شد، اختتامیه لیگ ۱۵ تیرماه پیش‌بینی شده و سپس نتایج مسابقات اعلام خواهد شد.

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی از میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات آزاد کشوری خبر داد و افزود: این مسابقات از ۲۴ تا ۲۶ مردادماه امسال در زمین مینی گلف شهر قاین و با حضور ورزشکارانی از تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به گفته رئیس انجمن مینی گلف کشور این مسابقات جزو مسابقات انتخاباتی برای تیم ملی خواهد بود لذا از اهمیت زیادی برخوردار است.

محمودی زاوه تصریح کرد: پایان مردادماه امسال برای نخستین بار لیگ وودبال در خراسان جنوبی به عنوان یکی از معدود استان‌های کشور را آغاز خواهیم کرد، مقدمات فراهم شده و فراخوان داده شده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته ورزشکاران استان در رقابت‌های قهرمانی وودبال کشور شرکت کردند و موفق به کسب رتبه چهارم تیمی آقایان شدیم همچنین از مجید ابوالحسنی برای دعوت در تیم ملی دعوت شد.

هشت تیم در لیگ مینی گلف خراسان جنوبی رقابت دارند

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی افزود: همچنین اردیبهشت ماه امسال مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور با حضور ۱۷۰ مینی گلف‌باز زن و مرد از ۲۴ استان کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد که محمدامین ابوالحسنی، مینی گلف‌باز این استان قهرمان شد.

وی یادآور شد: قهرمانی تیم خراسان جنوبی برای این استان با زیرساخت‌های حداقلی و جامعه ورزشی محدود اتفاق بسیار مبارکی است که سبب ایجاد انگیزه برای بازیکنان ورزشکاران شد.

محمودی زاوه با اشاره به اینکه رشته مینی گلف در سال‌های اخیر در استان رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم، تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلفی از جمله لیگ مینی گلف، جام رمضان و مسابقات مناسبتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف در موفقیت ورزشکاران استان نقش بسزایی داشته است.

وی با بیان اینکه هیات گلف خراسان جنوبی جایگاه ویژه‌ای در کشور پیدا کرده است تصریح کرد: عضویت یکی از ورزشکاران در کمیته داوران فدراسیون گلف برای استان افتخارآفرین بود.

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح زمین بازی مینی گلف قاین در سال گذشته یادآور شد: تمامی استانداردها و قوانین زیر نظر فدراسیون گلف در این زمین رعایت شده و به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین زمین‌های مینی گلف در شرق کشور است.

وی افزود: به همین دلیل مسابقاتی که به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود در زمین مینی گلف شهر قاین برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha