۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85512632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در خوزستان فراهم شده است

اهواز - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در استان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا حجت الله دهدشت سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان با حضور فرمانداران در استانداری اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته‌های اخیر و همچنین دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور، اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح شعب استان فراهم شده است.

وی افزود: در راستای آموزش مجریان انتخابات نیز برنامه آموزشی برای متولیان امر بخصوص عوامل اجرایی انتخابات در اهواز و شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان ادامه داد: همچنین آسیب‌شناسی لازم برای رفع مشکلات سنوات گذشته حوزه‌ها انجام شده و انتظار می رود فرمانداران در بازدیدهای میدانی تمامی موارد و مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف کنند.

استفاده فرمانداران از ظرفیت‌های قانونی شهرستان‌ها در حوزه پشتیبانی انتخابات

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نیز انتخابات را یکی از میدان‌های مهم برای نشان دادن اتحاد و همدلی ملت شریف ایران برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی‌های لازم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

عبدالله افرازه شهاوند استفاده فرمانداران از ظرفیت‌های قانونی شهرستان‌ها در حوزه پشتیبانی انتخابات را ضروری دانست و گفت: باتوجه به جلسات برگزار شده و آیین نامه‌های اجرایی فرمانداران از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات حوزه های انتخاباتی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: فرمانداران با هماهنگی دستگاه های خدمت‌رسان ضمن بازرسی از شعبه‌ها، وسایل و ابزار مورد نیاز شعب شامل سیستم سرمایشی، توزیع کافی تعرفه‌ها، پایداری برق شبکه، کامپیوتر ، آب آشامیدنی خنک و زیرساخت های مخابراتی را تامین کنند.

برگزاری انتخابات خدمت‌رسانی به مردم را متوقف نکند

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: موضوع انتخابات نباید روند خدمات رسانی دولت به مردم را متوقف کند.

محمد خانچی افزود: اگرچه انتخابات برای همه ما دارای اهمیت بالایی است و باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم اما نباید در تحقق مطالبات به حق مردم کوتاهی شود.

وی بیان کرد: روند ساخت و سازهای طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت باید با اهمیت بالا و جدیت دنبال شود چرا که از طرح های اولویت دار دولت سیزدهم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری اربعین امسال باید صورت گیرد و شهرستان های میزبان زائران باید برای مدیریت مواکب در مرزهای استان و مواکب مستقر در کشور عراق برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به گرمای هوا نیازشهرستان ها را به آب شرب و برق بیشتر می شود که در این زمینه نیز نیاز است ضمن توصیه ها برای مدیریت مصرف،برای جلوگیری از قطعی آب و برق در مناطق مختلف تلاش شود.

تامین نظم و امنیت سه هزار و ۴۰۰ حوزه انتخاباتی در خوزستان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: تامین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در نظم و امنیت کامل پیش بینی شده است.

ولی الله حیاتی یادآور شد: همچنین ایام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی انتظار می رود فرمانداران با روسای ستادها، جلسات هماهنگی را برگزار کنند تا فضای انتخاباتی شهرها به صورت رقابت سالمی باشد.

وی اظهار کرد: پیش از ایام اربعین نیز ضروری است که فرمانداران مبادی ورودی استان و محل استقرار مواکب را مشخص کرده و در محور آبادان به ماهشهر و سایر محورهای پر تردد زائران نیز خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی برای زائران تدارک دیده شود.

نشست ستاد انتخابات استان خوزستان به ریاست استاندار و با حضور معاونین استاندار و فرمانداران خوزستان در محل استانداری برگزار و در این نشست برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان، صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha