پیش‌بینی ۴۰ برنامه بسیج دانشجویی استان یزد برای انتخابات+فیلم

یزد- ایرنا- فرمانده بسیج دانشجویی سپاه الغدیر یزد گفت: ۴۰ برنامه فرهنگی و بصیرتی برای تبیین اهمیت و جلب مشارکت آحاد مردم به خصوص دانشجویان برای حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، " اکبر عابدی" روز سه‌شنبه در نشستی با خبرنگاران استان افزود: برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی، جلسات پرسش و پاسخ و نقد بررسی و همچنین نشست‌های بصیرتی اهم برنامه‌های بسیج در ارتباط با انتخابات اخیر ست.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور گسترده اقشار مختلف به خصوص دانشگاهیان اهمیت زیادی دارد و باید همه رسالت خود را در این عرصه انجام دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاهیان همراه با آحاد مردم حضوری فعال در انتخابات خواهند داشت، گفت: تهیه و انتشار محتواهای مناسب انتخاباتی از دیگر برنامه‌های محوری بسیج دانشجویی استان است.

عابدی در ادامه در خصوص سایر برنامه‌های بسیج دانشجویی گفت: هم‌اکنون بیش از ۷۰ هزار دانشجو در استان مشغول تحصیل هستند که اکثر آنها در برنامه‌های این تشکل مشارکت و همکاری دارند.

وی با بیان اینکه در دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری به موضوع تربیت مدیران انقلابی تاکید شده است، تصریح کرد: پرورش مدیران تراز انقلاب اسلامی از جمله سیاست‌هایی است که دنبال می‌کنیم.

فرمانده بسیج دانشجویی استان گفت: دانشجویان بسیجی باید نقش و مسئولیت‌ها را در دوران دانشجویی تمرین کنند تا برای انقلاب اسلامی کادرسازی صورت گیرد و نباید نقش رسانه در حل مسائل جامعه و همچنین کادرسازی برای انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

عابدی افزود: بسیج دانشجویی طیف بزرگی از جامعه را زیرپوشش خود دارد و در آن نیروی انسانی بالقوه‌ای وجود دارد و به این واسطه می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

وی، برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم و آسیب‌دیده در سطح استان و کشور را از رسالت های بسیج بیان کرد و افزود: این اردوها برنامه‌ریزی‌شده و قرار است در تابستان‌ انجام شود.

عابدی با تبیین برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناسبات متعدد یادآور شد: قرار است در اربعین، موکب دانشجویان حسینیه ایران را در شهر کربلا برپا کنیم تا علاوه بر اعزام کاروان‌های دانشجویی، میزبان زائران اربعین حسینی باشیم.

وی گفت: رسالت اصلی خود را تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی می‌دانیم و برای دست یافتن به این هدف به هم‌افزایی نیروهای انقلابی احتیاج داریم و امید که شرمنده شهید جمهور و حاج قاسم‌ها نشویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha