۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85512725
T T
۶۷ نفر

برچسب‌ها

زائر گلستانی در سرزمین منا به دیار باقی شتافت

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85512725
زائر گلستانی در سرزمین منا به دیار باقی شتافت

گرگان- ایرنا- جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان گفت: زائر این استان در حج تمتع، پس از اعمال حج ابراهیمی و انجام رمی جمرات در سرزمین منا به دلیل سکته قلبی به بیمارستان «منا الوادی» مکه منتقل شد اما با وجود تلاش کادر درمان، دار فانی را وداع گفت.

محمدرحیم ملاح روز سه‌شنبه اظهار کرد: این زائر «حاج‌علی‌اصغر محبی» از کاروان شماره ۳۸۰۶۴ گنبدکاووس به سرزمین وحی مشرف شده بود.

پیشتر هم یک زائر دیگر گلستان در ۱۸ خرداد یک روز پس از اعزام به علت سکته قلبی جان باخته بود.

جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان در خصوص شرایط جسمی و روحی بقیه حجاج گلستانی گفت: براساس آخرین تماس‌ها و اخبار دریافتی از کاروان‌ها و عوامل استانی مستقر در مکه، حال تمامی زائران خوب بوده و مشکلی ندارند.

ملاح اضافه کرد: حجاج گلستانی در حال بازگشت از منا به مکه مکرمه هستند که پس از چند روز اقامت در این شهر، به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: زمان بازگشت اولین کاروان حجاج گلستانی براساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۱۶ تیر ماه سال جاری خواهد بود و آخرین کاروان نیز ۲۱ تیر ماه به گلستان خواهد رسید.

امسال پنج هزار و ۱۲۳ زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان با ۲۱ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان برای حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha