۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85512774
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

رقابتهای پینت بال قهرمانی کشور در گیلان آغاز شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85512774
رقابتهای پینت بال قهرمانی کشور در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - مرحله دوم از رقابتهای پینت بال تک به تک قهرمانی کشور از امروز سه شنبه در رشت آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابتها، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور حضور دارند که به صورت انفرادی و تک به تک در مجموعه ورزشی بلونا رشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت نفرات برتر این مرحله معرفی شوند.

در بازی های انجام شده از دور نخست این مسابقات نیز، سجاد پتویی قهرمان دور نخست این رقابتها به همراه بابک شهبازیان، امیر افشار، محمد سمیعی و عرفان شهسواریان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

رئیس کمیته پینت بال استان گیلان نیز در خصوص برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله دوم رقابتهای پینت بال قهرمانی کشور در بخش تک به تک و همچنین لیگ پینت بال بانوان و مسابقات لیگ‌های دسته یک و دوم مردان کشور به میزبانی رشت برگزار می شود.

ابوالفضل پورکریم افرود: در روز نخست رقابتهای پینت بال در بخش تک به تک آغاز شده که این مسابقات برای تعیین رنکینگ(رتبه بندی) ورزشکاران انجام می شود و در نهایت نیز نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین روز چهارشنبه(فردا) ۳۰ خرداد ماه لیگ بانوان با حضور هشت تیم برگزار خواهد شد و روز ۳۱ خرداد و یکم تیر ماه نیز، رقابتهای لیگ دسته یک و دسته دوم در قالب ۱۶ تیم در رشت برگزار می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام کمیته برگزاری این مسابقات، مراحل سوم و چهارم رقابتهای پینت بال قهرمانی لیگهای مختلف کشور به ترتیب به میزبانی مشهد مقدس و بندرعباس برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha