۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85512845
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«مجنون آن لیلی» از امروز روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد

تهران- ایرنا- موسیقی - نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد از امروز در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی، دور دوم اجراهای موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» از امروز- سه‌شنبه ۲۹ خردادماه-، روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در دو سانس ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

این اثر نخستین تجربه کارگردانی پیمان خازنی است. این اثر با بهره‌گیری صحیح از اجزایی چون ادبیات، موسیقی، حرکت و عناصر نمایشی قصه‌ای کهن از نظامی را روایت می‌کند.

«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که زهره فیروزی نقش لیلی و بابک قادری نقش مجنون و ملیکا شهاب نقش نجلا را در آن ایفا می‌کنند.

آتنا قرائی، علی تیمورفامیان، فریبا طالبی و سودا باآبرو دیگر بازیگران این اثر هستند؛ طراحی فرم حرکت بر عهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما...»

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران: تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی، طراح گرافیک و تیزر: یوسف ابریشمی ، کارگردان تیزر و تصویربردار: مهرورزان، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سمانه حبیب‌پور، علی تیمورفامیان، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی، سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور: ملینا فرجی، خوانندگان: ، زهره فیروزی،امید نصر و محمدرضا خادم نوازندگان: آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی، حمید اسماعیل‌زاده، همخوان ، امیر نوروزیان.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha