تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتخاذ شده است

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: برنامه‌ریزی لازم برای حضور گسترده مردم شهرستان در پای صندوق‌های رای انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا اظهارکرد: شهید آیت الله رئیسی در تمامی طول خدمتش تاکید داشت که هیچ پروژه جدیدی کلنگ زنی نشود و پروژه‌های نیمه تمامی که سالها از شروع آن گذشته بود را تکمیل کرد.

وی افزود: کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان تایید شده اند در معرض انتخاب مردم هستند ولی هرچه بیشتر می گویند و می‌شنویم بیشتر بر مظلومیت شهید جمهور به اجماع می رسیم.

فرماندار شهرستان آستارا برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را سرلوحه کار مجریان انتخابات در آستارا عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور گسترده مردم شهرستان در پای صندوق‌های رای انجام شده است.

شهاب زاده تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات پیش رو باعث یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب خواهد شد و مردم غیور منطقه مرزی آستارا با درک صحیح و انقلابی در پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی است.

امام جمعه آستارا هم در ادامه جلسه شورای اداری اظهار کرد: رییس جمهور در قانون اساسی فرد اول اجرایی کشور است بنابراین آثار انتخاب ما برای چهارسال در جای جای این کشور دیده خواهد شد.

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی ادامه داد: رییس جمهور شهید یک ویژگی ممتاز داشت و آن این بود که جایگاه خود را بازشناخت و در مختصات شناختی خود استوار ایستاد.

وی در ادامه بندگی خدا، پیگیری اهداف دین اسلام و توفیق و موفقیت نظام اسلامی را ویژگی اساسی رییس جمهور شهید عنوان کرد و گفت: تبعیت از رهبری و در کنار آن خدمت به مردم و حرکت در مسیر امید دادن به دوستان انقلاب و ناامید کردن دشمنان انقلاب یک جهتی بود که دولت آقای رییسی رقم زد که از این جهت دولت شهید رئیسی با دولت های قبل خود تفاوت اساسی دارد.

در ادامه جلسه معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهارکرد: بررسیها نشان می دهد چنین انتخاباتی که مردم مسئولان و خدمت گذاران با رأی مستقیم خود انتخاب کنند فقط در ایران اسلامی صورت می‌گیرد.

سرهنگ محسن پناهیان ادامه داد: در بعضی از کشورهای مدعی که خود را مهد دموکراسی می‌دانند، انتخاباتشان با شیوه ای برگزاری می‌شود که عموم مردم نقشی در انتخاب ندارند و عده‌ای در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر فرد مورد نظر را معرفی کرده و این فرد به عنوان ریاست جمهوری معرفی می‌شود.

معاون سیاسی سپاه استان اردبیل با اشاره به سیاست و رویکرد کشورهای استکباری در دلسرد کردن مردم از انتخابات اضافه کرد: مهمترین رکن هر نظام کارگزاران آن هستند که همه اعمال و رفتارشان نشان دهنده عملکرد نظام است. کما اینکه در ایران اسلامی کارگزارانی داشته ایم که عملکرد آنها در بعد بین المللی تاثیر گذار بوده است.

وی تاکید کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه بارز چنین شخصیتی است که با نابودی داعش به همه عالم خدمت کرد مخصوصا اروپاییان که از ترس داعش نمی دانستند که چه بکنند.

پناهیان یادآورشد: کارگزار دیگری که توانسته است نام خود را در همه جهان به سر زبان‌ها بیندازد، شهید آیت الله رئیسی است که با عملکرد خود ایران اسلامی را به جایگاهی رساند که دوست و دشمن مجبور به قبول کردن ایران به عنوان یک ابرقدرت شوند و شهید امیر عبدالهیان نیز در این راه توانست عملکرد بسیار تاثیر گذاری داشته باشد.

کسی که سکان ریاست جمهوری را در دست می‌گیرد باید ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس استان اردبیل خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی می تواند برای همه مردم و مخصوصا مسئولان نظام الگویی بی بدیل باشد و کسی که در آینده نزدیک سکان ریاست جمهوری کشور را به دست می گیرد باید ادامه دهنده این راه و مسیر باشد؛ زیرا مردم نخواهند پذیرفت که کسی خارج از این راه گام بردارد.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha