برگزاری نشست تبیین انتخابات قرارگاه رسانه ای سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) شهریار

شهریار - ایرنا - نشست تبیینی قرارگاه رسانه ای سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) شهریار با رویکرد مشارکت عمومی در انتخابات برگزار گردید .

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین علیه السلام عصر روز سه شنبه در این نشست ضمن اشاره به تاریخ ایران هدف از این جلسه را افزایش مشارکت مردم دانست و گفت :در چهل و چهار سال از عمر انقلاب هیچ کشوری نبوده که تا این حد تحریم ها و هجمه ها را به آن وارد گردد اما امروز باید ببینیم بعد از تحریم و تهدید و جنگ در کجای جهان از نظر رشد علم و دانش پزشکی ، پیشرفت و نظامی هستیم.

این مراسم با حضور سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین (ع) ، رئیس بسیج رسانه ، مدیر روابط عمومی فرمانداری شهریار ، نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اعضای کانون رسانه و اصحاب رسانه فعال شهرستان شهریاربرگزار شد.

سرهنگ الهیاری در ادامه تصریح کرد : همه رسانه ها وظیفه دارد تا در فضایی که دشمن با جنگ ترکیبی در جهت ضربه زدن به پایه های نظام است ، دستاوردهای انقلاب و رسیدن به این قله را به مردم یادآوری کنند.

وی افزود: امروز به نقطه ای رسیده ایم که هموطن ما در خارج از کشور بعد از عملیات صادق بیان می کنند که در خارج از کشور آنقدر سربلند شدیم که قابل وصف نیست و افتخار می کنیم که ایرانی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین علیه السلام شهریار اظهار داشت: امام خمینی(ره) این انقلاب را رهبری کرد تا مردم خودشان سرنوشت خودشان را انتخاب کنند و می‌توان به قدرت گفت که امروز ملت دارای استقلال کامل هستند.

وی اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای عدم مشارکت مردم به کار گرفته است اما نکته مهم در این تلاش بی نتیجه سوال در بطن سخن دشمن نهفته است، اگر شرکت نکردن تاثیر دارد چرا می گویند شرکت نکنید، پس حضور در انتخابات با اصل تعالی و پیشرفت ایران ارتباطی مستقیم دارد و وظیفه مااست که شرکت در انتخابات را ترویج و تبلیغ کنیم.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha