نیکزاد: امیدوارم انتخابات در دور اول تمام شود و به جمعه‌های دیگر نکشد

تهران- ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی «محمدباقرقالیباف» بابیان اینکه جبهه انقلاب باید در این انتخابات به یک نامزد واحد برسند در غیر این‌صورت نیروهای انقلاب مایوس می‌شوند، اظهار داشت: امیدواریم کار در دور اول تمام شود و به جمعه‌های دیگر نکشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد عصر سه‌شنبه - ۲۹ خرداد- در گردهمایی فعالان ستادهای مردمی استان تهران محمدباقر قالیباف که در سالن همایش‌های مسجد الجواد میدان هفتم تیر برگزار شد، گفت: باید در جبهه انقلاب فعالانه و جهادی حاضر شویم، میدان‌دار باشیم به همین دلیل در ستاد قالیباف جمع شده‌ایم.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، اظهار داشت: ویژگی خاصی در شهید رئیسی بود که او را از سایر روسای جمهوری متمایز می کرد؛ او فردی مجاهد، مراقب و با اخلاص بالا بود که پس از شهادتش متوجه شدیم برادری دارد و مادرش کجاست.

نیکزاد با بیان اینکه «ایران در پیچ تاریخی مهمی قرار گرفته است»، گفت: جبهه انقلاب باید در این انتخابات به یک نامزد واحد برسد، اینکه قالیباف گفته تا قبل از هشتم تیر (روز انتخابات) باید به نامزد واحد برسیم اهمیت زیادی دارد در غیر این‌صورت نیروهای انقلاب مایوس می‌شوند.

همه نامزدهای جبهه انقلاب را مومن می‌دانیم

نیکزاد خاطرنشان کرد: ما در ستاد قالیباف انتخابات را اخلاق‌محور شروع کرده‌ایم و تا پایان هم این مساله را دنبال می‌کنیم بنابراین هر کسی در ستاد ما اخلاق را کنار گذاشت قطعا نفوذی است بنای ما ادامه راه «شهید جمهور» است که اخلاق را ملاک قرار داده بود، ما به همه نامزدها احترام می‌گذاریم و همه نامزدهای جبهه انقلاب را گرامی و مومن می‌دانیم.

وی گفت: حکمرانی نظام در زمانی شهید رئیسی بر اساس حکمرانی اخلاق اسلامی بود، ما ویژگی‌های مدیریتی شهید جمهور را در قالیباف می‌بینیم، باید راه شهید رئیسی را ادامه دهیم، معتقدیم باید فردی رئیس‌جمهور شود که اشراف کامل به مسائل داشته باشد تا کشور عزتمند باشد و مشکلات مالی مردم را حل کند.

نیکزاد تاکید کرد: کار را به باید به فردی متعهد و متخصص واگذار کرد، تنها سلامت فرد کافی نیست؛ رئیس جمهوری باید حتما توانمند و سلامت باشد تا به درد کشور بخورد؛ به نظر ما قالیباف همه این ویژگی‌ها را دارد، امیدواریم کار در دور اول تمام شود و به جمعه‌های دیگر نکشد.

ما دنبال مناسبترین نامزد هستیم

علی باقر طاهرنیا به عنوان دومین سخنران گفت: همه نامزدها مناسب هستند اما ما به دنبال مناسبترین فرد هستیم که فعالترین، پرکارترین، آگاه‌ترین و معتقدترین به مبانی اسلام و انقلاب باشد که قالیباف همه این ویژگی ها را دارد.

حسین بهمن آبادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: نباید از هم اکنون تصور کنیم قالیباف برنده است و اگر کار را جدی نگیریم رقیب اصلی قالیباف یعنی مسعود پزشکیان (نامزد اصلاح طلبان) رئیس جمهور خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha