ستاد مردمی قالیباف در کرمان آغاز به کار کرد

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۵
کد خبر: 85513032
ستاد مردمی قالیباف در کرمان آغاز به کار کرد

کرمان - ایرنا - ستاد مردمی حامیان محمدباقر قالیباف در استان کرمان موسوم به یاران شهید سلیمانی امروز سه شنبه آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در کرمان با حضور جمعی از مردم و ایثارگران در آیین آغاز به کار این ستاد هدف نهایی ستاد را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد.
ابراهیم شهریاری گفت: اگر اقتدار مملکت را بخواهیم باید با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنیم.
وی با بیان چرایی انتخاب قالیباف اظهارکرد: وی کارهای جهادی و انقلابی انجام داده و در بخش امنیت کشور نیز شرایط خوبی ایجاد کرده است.
رییس ستاد مردمی قالیباف ادامه داد: قالیباف کارهای جهادی و میدانی انجام داده و خدمت به مردم اولویت او بوده است چنانچه در قرارگاه سازندگی سپاه نیز خدمات زیادی به مردم ارائه داد.

وی به وضعیت نیروی انتظامی قبل و بعد حضور قالیباف و تحول ایجاد شده اشاره کرد و افزود: قالیباف در خدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده است.
شهریاری همچنین از پورابراهیمی نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به دلیل‌ حمایت از ستاد مردمی قالیباف قدردانی کرد.
وی تاکید کرد: آن چیزی که ما را به اقتدار می‌رساند، پشتیبانی مردم است از این رو حضور انقلابی افراد موجب دلگرمی مردم می‌شود.
رییس ستاد مردمی قالیباف در کرمان گفت: از آنجا که دشمن با همه توان به میدان آمده ما نیز به تبعیت از فرمانده احساس تکلیف کرده و به میدان آمده ایم.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران هشتم تیرماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha