۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۴
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85513043
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس ستاد جلیلی در همدان: راه شهید جمهور ادامه دارد

همدان- ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی حامیان مردمی جلیلی در همدان گفت: سعید جلیلی به عنوان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راه شهید جمهور را در پیش گرفته است و برنامه‌های این شهید خدمت را دنبال می‌کند.

به گزارش ایرنا، شعبان محمدی عصر سه‌شنبه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی حامیان مردمی سعید جلیلی که در حسینیه بختیاری‌های شهر همدان برگزار شد، اظهار کرد: سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری شعار "هر ایرانی یک نقش" را انتخاب کرده است تا مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند.

وی افزود: اعتبارات مورد نیاز راه‌اندازی ستاد انتخاباتی این نامزد از طریق کمک‌های مردمی تامین شده است و هیچگونه پولی توسط وی هزینه نمی‌شود.

محمدی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی تصریح کرد: حامیان سعید جلیلی در ۱۰ روز باقی مانده تا برگزاری انتخابات، از طریق گوشی‌های تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی برای ترغیب مردم و حضور پرشور در انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: قرار بود حجت‌الله عبدالملکی، وزیر سابق کار تعاون و رفاه اجتماعی در این آیین حضور داشته باشد که به دلیل درگذشت پدر ایشان نتوانستیم میزبان وی باشیم.

رییس کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نیز گفت: اعتقاد داریم انقلاب اسلامی امتداد غدیر است و مردم ما از سال ۱۳۴۲ تاکنون پای علم امامین انقلاب اسلامی مانده‌اند.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی افزود: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در طول سه سال کارهای بزرگی برای کشور انجام داد و نگاه ویژه‌ای نسبت به مردم داشت.

وی ادامه داد: شهید رییسی وضعیت کشور را ساماندهی کرد و مشکلات کامیون‌داران، نبود واکسن کرونا، خاموشی‌های برق و بسیاری از بحران‌ها را برطرف کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه شهید غمخوار محرومان و مستضعفان بود، اضافه کرد: رسانه‌ها و صدا و سیما در انعکاس دستاوردهای ارزشمند دولت شهید رییسی کم کاری کرده‌اند.

رییس ستاد جلیلی در همدان: راه شهید جمهور ادامه دارد

رییس کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با بیان اینکه جلیلی شهید زنده است و راه شهید رییسی را ادامه خواهد داد، گفت: امروز نگاه کشورهایی همچون لبنان، سوریه، یمن، غزه و دانشجویان آمریکایی به انتخابات ریاست جمهوری کشور ایران است.

وی افزود: امروز برخی دوباره می‌خواهند نسخه ذلت برای مردم ایران بپیچند و حرف از احیای برجام می‌زنند در حالی که ما باید نسخه عزت و راه شهید حاج قاسم سلیمانی را برای مردم بپیچیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: ما امروز برای امتداد راه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، کسی را می‌خواهیم که پایبند به مبانی ولایت و انقلاب باشد و در این مسیر خسته نشود؛ این موارد را تنها در وجود سعید جلیلی می‌بینیم.

به گزارش ایرنا شرکت کنندگان در این گردهمایی شعارهایی همچون "درود بر رییسی، سلام بر جلیلی" سردادند.

حاضران در این گردهمایی با در دست داشتن پوستر و عکس‌هایی از سعید جلیلی، حمایت خود را از این نامزد اعلام کردند.

گروه سرود "مدافعان سرود" با حضور در ستاد مرکزی حامیان مردمی سعید جلیلی در استان همدان اقدام به اجرای چند برنامه کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشت تیر امسال برگزار می‌شود.

رییس ستاد جلیلی در همدان: راه شهید جمهور ادامه دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha