سفرهای انتخاباتی قالیباف از کرمان آغاز می‌شود

کرمان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف در استان کرمان از سفر روز چهارشنبه این نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به کرمان خبر داد.

به گزارش ایرنا سردار حسین چناریان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محمد باقر قالیباف عصر فردا چهارشنبه در نخستین سفر تبلیغاتی استانی خود به استان کرمان سفر می‌کند.

وی افزود: این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابتدا برای ادای احترام به گلزار شهدا می‌رود و سپس در جمع هواداران و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات تلاش شهر کرمان حضور پیدا می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف در استان کرمان اضافه کرد: نخستین دیدار مردمی و سفر به استان کرمان، نقطه عطفی در شور انقلابی و مشارکت مردمی با یک گفتمان مشخص است.

سفرهای انتخاباتی قالیباف از کرمان آغاز می‌شود
حسین چناریان

وی با اشاره به شهادت آیت الله شهید رئیسی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد بیان کرد: این حادثه باعث شد تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از فرآیند برنامه‌ریزی مشخص و طولانی و کامل فاصله گرفته و برنامه ریزیهای انتخاباتی فشرده باشد.

تمام ستادهای قالیباف در کرمان فعال هستند/ گفتمان قالیباف ادامه راه شهدا و مقاومت است

چناریان با بیان اینکه به دنبال گرم کردن تنور مشارکت و نشاط انتخاباتی هستیم، تاکید کرد: ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در مرکز استان کرمان شکل گرفته و در تمام شهرستان‌های استان نیز ستادها فعال هستند.

وی در ادامه علاقه به مردم کرمان و زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را دلیل سفر قالیباف به استان کرمان ذکر کرد و گفت: گفتمان این نامزد ریاست جمهوری ادامه راه شهدا، مقاومت و اقتدار ملت ایران است.

رییس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان کرمان اظهار کرد: قالیباف چهره شناخته شده ای است که قبلا هم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و مجلس حضور یافته و در زمان مسئولیت خود در فرماندهی نیروی انتظامی امنیت را در کرمان و جنوب شرق برقرار کرد.

تخریب نامزدهای انتخابات مورد تایید نیست

چناریان تصریح کرد: کاندیداهای تایید شده شورای نگهبان همه مورد احترام هستند و رعایت اخلاق مداری، همگرایی و مشارکت رویکرد اصلی ستاد تبلیغات قالیباف است و تخریب نامزدهای دیگر مورد تایید نیست.

چناریان گفت: اعتقاد داریم برای ایجاد فضای شور و مشارکت انتخاباتی باید نهایت سعی و تلاش خود را برای مشارکت داشته باشیم و دست و آغوشمان برای بالا بردن مشارکت باز است.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha