۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85513115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش سنگین باران و تگرگ خسارت‌هایی در خلخال برجا گذاشت

اردبیل _ایرنا _ بارش تگرگ همراه با رگبار باران شدید موجب راه افتادن سیلاب در سطح خیابان‌ها و معابر عمومی شهر خلخال و راه‌های ارتباطی این شهرستان شده و خساراتی به بار آورد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا در پی بارش سنگین باران و تگرگ، سیلاب در سطح معابر عمومی شهر خلخال جاری در سطح جاده ها و معابر شده و برای مدت کوتاهی تردد خودروها را متوقف کرد.

بر اساس این گزارش سیلاب برای مدت کوتاهی راه ارتباطی خلخال به خوجین در جاده قدیم خوجین را مسدود کرد که با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و لایروبی سطح راه هم اکنون این راه بازگشایی شده و تردد خودروها در آن جریان دارد.

به گفته عباس حقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال، سیلاب همچنین در چند نقطه وارد راه خلخال به پونل شده که هم اکنون راهداران در حال پاکسازی راه از وجود سنگ‌ها و گل و لای وارد شده به سطح جاده هستند.

غلامرضا گل مرادی رئیس اداره هواشناسی خلخال هم در گفت و گو با ایرنا گفت: بارش ۱۴ میلیمتر باران و تگرگ در کمتر از ۳۰ دقیقه در سطح شهر خلخال موجب راه افتادن سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی در این شهر شد.

بر اساس این گزارش بارش شدید تگرگ با دانه‌های درشت موجب وارد شدن خسارات به مزارع کشاورزی و باغ‌های میوه شهرستان خلخال شد.

حسن نورمحمدی رییس جهاد کشاورزی خلخال هم در گفت و گو با ایرنا گفت: میزان خسارت‌های سیلاب و تگرگ عصر امروز به مزارع گندم و باغ‌های میوه قابل توجه بوده که میزان ریالی خسارت‌ها پس از ارزیابی دقیق به اطلاع مردم خواهد رسید.

این در حالی است که روز یکشنبه هم بارش شدید باران و سیلاب خسارتهایی به بخش کشاورزی خلخال وارد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha