۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85513152
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فضاهای ورزشی دانش‌آموزان همدان در دولت مردمی ۱۱۰ درصد افزایش یافت

همدان-ایرنا- استاندار همدان از افزایش ۱۱۰ درصدی فضاهای ورزشی دانش‌آموزی این استان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: بهینه‌سازی و مناسب‌سازی ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی در استان از دیگر اقدامات جهادی دولت مردمی شهید رییسی بوده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان همدان ضمن تبریک دهه‌ امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید رییسی و شهدای خدمت اظهارکرد: استفاده از فضاهای ورزشی متعلق به دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش در فصل تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان مورد تاکید است.

وی همچنین از ابلاغ سند راهبردی اوقات فراغت دانش‌آموزان به دستگاه‌های مرتبط خبر داد و افزود: باید در پایگاه‌های طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان از مربیان تربیتی مجرب و مبلغان طرح امین استفاده شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: حدود ۷۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در استان فعال است و برای تقویت بنیه فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی دانش‌آموزان باید از تمام ظرفیت‌ها به صورت رایگان استفاده شود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های هنری همچون نقاشی، طراحی، عکاسی و دیگر رشته‌های مورد علاقه دانش‌آموزان در این پایگاه‌ها به صورت تکمیلی پیش‌بینی شود.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۳۰ فضای ورزشی ویژه فعالیت دانش آموزان در استان همدان وجود دارد.

استان همدان دارای ۳۲۸ هزار دلنش آموز است که در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه به تحصیل می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha