۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85513156
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به بازماندگان حریق بیمارستان قائم رشت

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترک جانباختن تعدادی از بیماران بیمارستان قائم رشت در پی بروز حریق را به بازماندگان آنان و مردم استان تسلیت گفتند.

در پیام مشترک آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه و اسدالله عباسی استاندار گیلان که نسخه ای از آن شامگاه سه شنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفته آمده است: با کمال تأثر و تأسف، حادثه دلخراش آتش سوزی بامداد امروز در بیمارستان بین المللی قائم (عج) رشت که منجر به جان باختن تعدادی از هم استانی های عزیزمان شده را به مردم گیلان و خانواده های داغدیده تسلیت عرض می نماییم.

در ادامه این بیان افزوده شد: همواره در این شرایط، تاکید و حمایت خود را برای رسیدگی به حادثه دیدگان و خانواده های داغدار اعلام می داریم و از هیچ تلاش و همتی تا روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه و علت وقوع حریق در بیمارستان قائم (عج) رشت و برخورد جدی با خاطی یا خاطیان حادثه، فروگذار نخواهیم کرد.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار استان تصریح شد: اینجانبان، ضمن ابراز همدردی و اعلام پیگیری کامل این حادثه و رسیدگی به امور جان باختگان و آسیب دیدگان و مصدومان، برخود وظیفه می دانیم این ضایعه اسفناک را به خانواده های داغدار این عزیزان و مردم گیلان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان تسلّا و آرامش قلبی و برای درگذشتگان رحمت واسعه ی الهی مسئلت می نماییم.

.به گزارش ایرنا، بیمارستان قائم (عج) رشت بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) دچار حریق شد که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت کامل مهار شد، بر اساس بررسی‌های اولیه حریق بیمارستان قائم (عج) رشت از اتاق یو. پی. اس و تاسیسات برق اضطراری در طبقات زیرین بیمارستان شروع شد و موضوع به صورت دقیق توسط کارشناسان در دست بررسی است، این حریق ۹ فوتی بر جا گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha