۲۶۰ واحد مسکونی کاشمر نیاز به بازسازی کامل دارند+ فیلم

مشهد- ایرنا- سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس برآوردهای اولیه ۲۶۰ واحد مسکونی کاشمر در پی زلزله ظهر امروز آسیب دیده‌ و نیاز به بازسازی کامل دارند.

سید رضا عباسی نیشابوری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای مسکونی بیشتر مربوطه به روستاهای "زنده جان"، " کسرینه" و "محمدیه" در اطراف شهر کاشمر هستند جایی که کانون زمین لرزه امروز بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه چهار نفر در جریان این زلزله فوت شده‌اند و چهار مصدوم نیز در آی سی یو بستری هستند و وضعیت وخیمی دارند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اتمام امداد رسانی میدانی به مصدومان اظهارکرد: عملیات آواربرداری واحدهای تخریب شده از فردا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

۲۶۰ واحد مسکونی کاشمر نیاز به بازسازی کامل دارند+ فیلم

عباسی نیشابوری گفت: شماری از منازل مسکونی نیز بواسطه زلزله دچار خسارت کمتر شده‌اند که با بررسی بیشتر در آینده میزان مجموع خسارات اعلام خواهد شد.

زلزله پنج ریشتری کاشمر ساعت ۱۳ و ۲۴ دقیقه بین ۲ شهرستان کاشمر و خلیل آباد به وقوع پیوست.

جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که ۱۱۵ هزار نفر در شهرهای کاشمر و "فرگ قلعه" و بقیه در ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha