۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85513195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: خدمات دولت باید اطلاع رسانی و تبیین شود

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه رییس جمهور شاخصی را از دست داده‌ایم، گفت: خدمات و اقدامات دولت آیت الله رییسی باید به درستی اطلاع رسانی و تبیین شود.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی شنبه شب در نشست شورای اداری بروجرد که در محل سالن نشست‌های فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، اصل مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد.
وی افزود: یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تبیین و اطلاع رسانی خدماتی است که توسط دولت برای مردم انجام شده است.
فرماندار بروجرد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت گفت: باید تلاش کنیم که راه شهدا را که همین مسیر خدمت است، در هر شرایطی ادامه دهیم.
وی با اشاره به اینکه مدیران حق جانبداری و تبلیغات برای نامزدهای انتخابات را ندارند، افزود: ما مسوول برگزاری انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی هستیم همچنین طبق قانون تمامی امکانات دولتی باید در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد.
مرادی بیان کرد: کارمندان دولت در زمان و وقت اداری حق تبلیغات برای نامزدها را ندارند اما در ساعات غیر اداری می‌توانند فعالیت تبلیغاتی داشته باشند.
وی درخصوص برگزاری جشن عید غدیر گفت: سال گذشته این جشن با حضور گسترده مردم برگزار شد و برنامه ریزی شده است که امسال نیز باشکوه تر از قبل برگزار شود.
فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه در مراسم عید غدیر امسال دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در حوزه های مختلف ارایه شد، گفت: اقدامات شاخصی در بخش‌های مختلف آب، برق، گاز و راه انجام شده است که باید اطلاع رسانی شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی هراسان است و دنبال امید می‌گردد. در این راستا تلاش می‌کند تا حضور مردم را در انتخابات کم کنند ولی ملت ایران قطعاً در این انتخابات هم حماسه‌ای عظیم خلق خواهند کرد.

احمد حسنوند اظهار کرد: مردم بروجرد یک‌هزار شهید،سه هزار جانباز، ۲۱۰ آزاده و ۴۷ جاویدالاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند بروجرد شهر علما، فضلا، علامه سید بحرالعلوم، آیت‌الله صاحب‌الزمانی، آیت‌الله بروجردی (ره)، و شهید بروجردی است.

وی اضافه کرد: دشمن در جنگ ترکیبی که در سال ۱۴۰۱ برای کشور طراحی کرد به خاطر بصیرت مردم، سیلی سختی خورد، قدرت‌های پوشالی غرب دنبال خاورمیانه جدید بودند اما با رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب این توطئه آنها نیزخنثی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: دشمن ما به دنبال نظم نوین جهانی بود و در این قصه هم موفق نشد و در این سال‌ها تحریم فتنه و توطئه به‌واسطه تدابیر رهبری شکست خورده و امروز جمهوری اسلامی در نزدیکی فتح‌الفتوح قله‌ها است.

حسنوند گفت: در دوره قبل انتخابات بروجرد از نظر مشارکت و امنیت جزء بهترین شهرستان‌ها بوده که در این راستا انتخابات ریاست‌جمهوری را نیز با مشارکت بالا، امنیت و سلامت در دستور کار داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha