۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85513196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم ملایر در مجلس: قالیباف تحول گرا و خستگی‌ناپذیر است

همدان-ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری فردی تحول گرا و خستگی ناپذیر و با سابقه و توان اجرایی بالاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در همدان بیان کرد: قالیباف در دوره فرماندهی انتظامی با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان خود، این مهم را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه قالیباف در توسعه کمی و کیفی حوزه های مسوولیتی خود نقش بی بدیل داشت، ادامه داد: محمدباقر قالیباف را در کشور همه می شناسند و اخلاص و جهادی بودن جزو خصائص وی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در چرایی "رای به قالیباف" اظهار کرد: قالیباف شخصی با روحیه جهادی ، پرکار و شجاع است که زندگی خود و خانواده اش را وقف کشور کرده است.

نوبت دیگران است که به نفع قالیباف کنار بروند/ اتفاقات خوبی خواهد افتاد

آزادی خواه با بیان اینکه قالیباف هیچ وقت خودنمایی و ریاکاری نکرده است، خاطرنشان کرد: قالیباف در رقابت‌های سال ۱۳۹۶ به نفع آیت الله رئیسی کنار کشید و حالا نوبت دیگران است که به نفع فرد اصلح کنار بروند و امروز متتظر هستیم تا ببینیم بقیه چه کار می کنند.

وی در ادامه اختلاف بین خودی‌ها را متحیر کننده خواند و در عین حال گفت: با جلسات متعددی که با نامزدها بوده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

همچنین در این مراسم سیدمسعود نبوی در همدان احمد فارسی در ملایر، یاسر نصرتی در نهاوند، محسن ترکاشوند در تویسرکان و حسن کرمی پایدار به عنوان مسئول ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف حکم خود را دریافت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha