تشریح آخرین پیگیری‌ها برای مشارکت هموطنان خارج از کشور در انتخابات ریاست جمهوری 

تهران - ایرنا - نشست های برخط ستاد انتخابات خارج از کشور با حضور معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور و اعضای ستادهای اجرایی انتخابات در حوزه‌های جغرافیایی مختلف برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نشست برخط ستاد انتخابات خارج از کشور روز سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ با حضور علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و رئیس هیات نظارت بر انتخابات، علیرضا محمودی مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور، ناصر کنعانی سخنگوی و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه و اعضای ستادهای اجرایی انتخابات در حوزه‌های جغرافیایی مختلف برگزار شد.

در این نشست‌ها آخرین اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته برای برگزاری چهاردهیمن انتخابات ریاست جمهوری و بررسی حصول اطمینان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات و زمینه حضور مشارکت حداکثری هم وطنان ایرانی خارج از کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سفرا و روسای نمایندگی‌های کشورمان ضمن تشریح آخرین تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته از جمله مشخص شدن ترکیب هیأت‌های اجرایی، سوالات خود را طرح کردند که پاسخ لازم ارائه شد.

در نشست برخط با نمایندگی‌های حوزه های مختلف جغرافیایی از جمله اروپا، زمانی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان و اعضای هیات نظارت بر انتخابات خارج از کشور نیز حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha