نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در دزفول آغاز به کار کرد

دزفول – ایرنا – نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و امام جمعه و فرماندار دزفول سه شنبه شب در نگارخانه ماندگار این شهر آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حاشیه این رویداد فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت‌های غنی فرهنگی و تاریخی خوزستان گفت: استفاده از مولفه‌های بومی، ملی و اسلامی در طراحی لباس حرکت ارزشمندی است که مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مجید منادی ادامه داد: هنرمندان طراحی مد و لباس خوزستان با بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی ملی و اسلامی گام‌های موثری برای معرفی پوشش مناسب، زیبا، عفیفانه و با وقار برای بانوان برداشته‌اند.

وی با تاکید بر حمایت جدی از طراحان مد و لباس با مولفه‌های فرهنگ ایرانی اسلامی افزود: حمایت از رویدادهای مد و لباس ایرانی اسلامی با دادن تسهیلات، بودجه‌های حمایتی و برگزاری رویدادهای فرهنگی در استان اولویت داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد نخستین کتابخانه مد و لباس در خوزستان خبر داد و گفت: این کتابخانه به همت مجموعه غیردولتی روز گذشته در استان افتتاح شد و به عنوان مرجعی برای کسب اطلاعات به کمک طراحان استان خواهد آمد.

دزفول در طراحی لباس با مولفه‌های ایرانی اسلامی از شهرستان‌های توانمند خوزستان است

منادی با بیان اینکه دزفول در طراحی مد و لباس با مولفه‌های ایرانی اسلامی از جمله شهرستان های توانمند خوزستان است، گفت: انجمن‌های مد و لباس توانمندی در استان مشغول فعالیت است که حمایت از این انجمن‌ها و فعال سازی آنها در سایر شهرستان‌های خوزستان به عنوان اولویت در دستور کار است.

نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در دزفول آغاز به کار کرد

نمایشگاه دز دُخت تا ۳۱ خرداد در دزفول میزبان علاقه‌مندان است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول نیز در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برپایی نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی - اسلامی گفت: ارایه الگوی صحیح پوشش عفیفانه با تکیه بر پیشینه تاریخی، فرهنگی و دینی ایران اسلامی، از جمله اهداف مهم برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی است.

حمید صادق جولا افزود: این نمایشگاه که از امشب ۲۹ خرداد ماه در نگارخانه ماندگار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همچنین امام جمعه، فرماندار و شهردار دزفول آغاز به کار کرد تا ۳۱ خردادماه میزبان علاقه‌مندان است.

وی با اشاره به نقش صنایع فرهنگی در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ادامه داد: کارآمدسازی و توسعه اقتصادی صنایع فرهنگی شهرستان نقش تعیین کننده‌ای در اشتغال جوانان و هنرمندان دزفول دارد که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی کمک به معرفی دستاوردها و بازاریابی صنایع فرهنگی هنرمندان دزفول است.

نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در دزفول آغاز به کار کرد

به گزارش ایرنا، نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی دِزدُخت دزفول بامجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه مد و لباس یگانه هنر دیبا و معاونت فرهنگی شهرداری دزفول از سه شنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ تا پنجشنبه ۳۱ خردادماه در محل نگارخانه ماندگار واقع در بلوار پیام آوران دزفول برپا است.

علاقه‌مندان و هنردوستان دزفول می‌توانند در ۲ نوبت صبح و شب از ساعت‌های هشت تا ۱۱ صبح و ۱۹ الی ۲۲ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha