۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85513235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ نفر از عوامل آتش سوزی‌های چگنی دستگیر شدند

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰
کد خبر: 85513235
۲ نفر از عوامل آتش سوزی‌های چگنی دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چگنی گفت: ۲ نفر از عوامل آتش سوزی‌های عمدی شهرستان چگنی شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا عنایت بهرامی سه شنبه شب به رسانه‌ها اعلام کرد: بیش از ۹۵ درصد آتش سوزی‌های شهرستان چگنی کاملا عمدی و ناجوانمردانه است از این رو پرونده قضایی برای عوامل آنها تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی می‌شود.

وی افزود: چنانچه افرادی به طور عمدی مبادرت به آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع کنند به دستگاه‌های امنیتی، مقامات قضایی یا به منابع طبیعی معرفی می‌شوند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چگنی با بیان اینکه برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود، گفت: جلوگیری از تخریب این منابع ضروری است.

وی با اعلام آمادگی برای خاموش کردن آتش سوزی‌های احتمالی، از مردم خواست چنانچه در جنگل‌ها و مراتع آتش سوزی مشاهده کردند مراتب را با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن از خسارات به منابع ملی جلوگیری شود.

شهرستان چگنی با مرکزیت "دوره"در فاصله حدود ۴۰ کیلومتری خرم آباد واقع شده است و سال ۸۶ به عنوان یک شهرستان تازه تاسیس مصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha