وزیر کشور: نامزدهای انتخابات و هوادارانشان به اخلاق و قانون پایبند هستند

وزیر کشور گفت: تاکنون هیچ مشکل انتخاباتی در سطح کشور نداشتیم و طی این مدت نامزدها و هوادارانشان به اخلاق و چارچوب‌های قانونی پایبند بودند.

احمد وحیدی سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در یاسوج با تشریح اهداف سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این سفر پروژه‌های مهمی که آماده بهره‌برداری و یا در حال اجرا بودند، مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی افزود: هر جا می‌رویم، جای پای خدمات رئیس‌جمهور شهید را می‌بینیم. این شهید بزرگوار بسیار انسان ارزشمندی بود و با مردم رفتاری خیلی خوب و بسیار صمیمی داشت.

وزیر کشور اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی (ره) در ۲ سفری که به استان کهگیلویه و بویراحمد داشت، بسیار مهربانانه با مردم برخورد می‌کرد و مردم هم صمیمانه او را دوست داشتند و روابط او با مردم خیلی زیبا بود. وقتی پا به استان کهگیلویه و بویراحمد گذاشتم خاطرات شهید جمهور برایم زنده شد.

وحیدی با بیان اینکه فهرست مفصلی از کارهای آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویر احمد و سایر نقاط کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد:پروژه‌های بزرگی همانند؛ سد چم‌شیر که اکنون ۷۰۰ میلیون مترمکعب آب دارد، پتروشیمی گچساران، پروژه ملی پاتاوه – دهدشت که سال‌ها روی دست دولت‌های گذشته مانده بود، با حضور رئیس جمهور شهید افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت.

وزیر کشور در ادامه به انتخابات پیش رو گریزی زد و گفت: برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمعه آینده آماده هستیم و همه پیش‌بینی‌های لازم برای سلامت و امنیت انتخابات انجام شده است.

وحیدی در خصوص میزان مشارکت در این انتخابات گفت: نظرسنجی‌هایی در خصوص مشارکت انجام شده که ما نمی‌توانیم به آنها استناد کنیم. اما شور و شوق مردم نشان‌دهنده یک انتخابات باشکوه در کشور است.

وزیر کشور در پاسخ به سؤالی در خصوص تخلفات انتخاباتی گفت: تاکنون هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی نداشتیم و نامزدهای انتخاباتی مواردی که گفته شد را رعایت کردند و هوادارانشان هم تاکنون به قوانین و مقررات پایبند بودند

وحیدی افزود: امیدوارم همین رویکرد اخلاقی تا آخر بین نامزدها و هوادارانشان حاکم باشد و نامزدها در یک فضای دوستانه باهم به رقابت بپردازند.

وزیر کشور با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق و چارچوب‌های قانونی توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما تاکنون هیچ مشکل انتخاباتی نداشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha