۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85513270
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

دفتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در اهواز افتتاح شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۴
کد خبر: 85513270
دفتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در اهواز افتتاح شد

اهواز - ایرنا - دفتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور جمعی از اقشار مختلف در اهواز افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، دفتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سه‌شنبه شب با حضور جمعی از اقشار مختلف در اهواز افتتاح شد.

در این مراسم جمعی از جوانان، دانشجویان، دانشگاهیان، اقوام و عشایر استان خوزستان حضور داشتند و برای ساعاتی موجی از شور و شوق انتخاباتی به راه انداختند.

دفتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در اهواز افتتاح شد

ملت ایران صاحبان اصلی صندوق انتخابات هستند

عبدالحسن مقتدایی عضو ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در خوزستان در این آیین ضمن دعوت از اقشار مختلف جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: ملت شریف ایران همواره در طول ۴۵ سال گذشته صاحبان اصلی صندوق انتخابات ریاست جمهوری بودند و اینبار نیز بی شک با حضور پرشور خود سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد.

وی افزود: کشور ما یک دوره طولانی و سخت را برای استقرار مردم سالاری طی کرد و مردم سختی های زیادی را تا پیروزی انقلاب پشت سر گذاشتند.

توسعه یافتگی به کیفیت حضور است نه به کمیت

عضو ستاد مرکزی پزشکیان و استاندار اسبق خوزستان ادامه داد:در سالهای گذشته چندین مرحله انتخابات برگزار شد و مردم نیز پای صندوق رای رفتند اما توسعه یافتگی همواره به کیفیت حضور است نه به کمیت؛ توجه به کمیت مانند تولید سالی یک میلیون خودروی ناایمن است.

مقتدایی یادآور شد: زمانی می توانیم مدعی دموکراسی توسعه یافته شویم که تقابل، توام با فهم از کف خیابان به تریبون و گفت و گو کشیده شود.

وی افزود: اگر قرار باشد در جامعه ملت فریاد خود را بزنند و حاکمیت نیز راه خود را در پیش بگیرد بی شک فاصله‌ها روز به روز بیشتر می شود.

مردم سالاری باید از نظر ذهنی توسعه یافته شود

عضو ستاد مرکزی پزشکیان یادآور شد:مردم سالاری باید از نظر ذهنی توسعه یافته شود چرا که ملت ایران جنگ تحمیلی، انقلاب و یکپارچگی را با مقاومت و اتحاد اداره کرد.

وی خاطرنشان کرد: دیگر دوران فریاد زدن ها پایان یافته و اکنون باید مطالبات خود را با آرامش مطرح کنیم.

مقتدایی بیان کرد: هیچگاه منکر موفقیت های نظام نمی شویم و باید ۸۰ میلیون نفر مدافع دستاوردها باشند.

وی اظهار کرد: جبهه مقاومت در منطقه نشات گرفته از انقلاب اسلامی است و ارتش رژیم صهیونیستی هشت ماه تمام است که حریف نیروهای مقاومت بی دفاع و بی سلاح نمی شود.

استاندار اسبق خوزستان گفت: مسعود پزشکیان یک فرد اخلاق مدار و پای کار است و خود را وقف خانواده کرده است ؛ این فرد برای تک تک خانواده‌های ایران دلسوز است و بی شک تقویت سفره خانواده ها را در اولویت دارد چرا که خود درد کشیده است.

مشارکت حداقلی هم می تواند معادلات را برهم زد

وی ادامه داد: برخی ها شاید خواستار مشارکت حداقلی در انتخابات باشند اما در مشارکت حداقلی نیز می توانیم معادلات را برهم زد.

استان های مرزی پشتوانه‌های اصلی مسعود پزشکیان هستند

وی بیان کرد: بسیاری از استان های مرزی کشور پشتوانه‌های اصلی مسعود پزشکیان هستند و بی شک در صورت موفقیت وی در انتخابات کلیات مسائل و مشکلات استان خوزستان را آنگونه باید برای ایشان بازگو می کنیم.

آتش به اختیار باشیم اما کنترل شده؛ خودی را نزنیم

وی همچنین بر اخلاق مداری در تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد و گفت:اگر می خواهیم آتش به اختیار باشیم باید کنترل شده باشد، خودی را نزنیم و بی احترامی به هیچ کاندیدی پذیرفته نیست.

مقتدایی اظهار کرد: عشایر عرب و بختیاری غیور خوزستان و سایر اقوام شریف استان همواره در صحنه‌های مختلف حضوری پرشور داشتند و در کنار ما بودند و ما نیز در کنار آن ها ایستاده ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha