۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85513344
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات فوتبال: نمایندگان گیلان سهمیه خود را حفظ و فصل طلایی برای ملوان رقم خورد

رشت - ایرنا - رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: خوشبختانه در رقابتهای لیگ‌های مختلف بزرگسالان کشور همه نمایندگان استان سهمیه خود را حفظ کردند و همچنین فصل طلایی برای تیم ملوان در لیگ برتر رقم خورد.

قربانعلی الماس‌خاله روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشت و خوشبختانه توانست نتایج ارزنده‌ای را کسب و در نهایت در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گیرد.

وی افزود: این در حالی است که کسب رتبه چهارم نیز برای این تیم دور از دسترس نبود اما به هر حال با وجود تیمهای بسیار قدرتمند و متمول، کسب رتبه ششم نیز بسیار ارزنده است و به همین دلیل از همه مسئولان و ارکان باشگاه و همچنین کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از لحاظ مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و از سوی دیگر تماشاگران نیز برای این تیم سنگ تمام گذاشتند که از همه این طرفداران هم تشکر می کنم.

رئیس هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: امیدارم که کادر مدیریتی باشگاه حفظ شود تا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل آینده نیز با قدرت در رقابتهای لیگ برتر حضور یافته و نتایج بهتری را در لیگ و همچنان در مسابقات جام حذفی کشور کسب کند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۴۱ امتیاز در رتبه ششم رقابت‌های لیگ برتر کشور قرار گرفت که بهترین مقام را در ۱۵ دوره حضورش را کسب کرد، حال آنکه ملوانان تا قبل از هفته پایانی رقابتها، در مکان پنجم جدول قرار داشتند.

الماسخاله به رقابتهای لیگ دسته یک نیز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در رقابتهای لیگ دسته یک کشور تیمهای داماش گیلان و شهرداری بندرآستارا که فصل پرتلاطمی را پشت سرگذاشتند، موفق به حفظ سهمیه خود شدند.

وی گفت: تیم فوتبال داماش گیلان که از پشتوانه مناسب طرفدارانش نیز بهره می‌برد، علیرغم مشکلات مالکیتی، مدیریتی و همچنین بحران های اقتصادی در لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، توانست در آخرین روز این رقابت ها در حفظ سهمیه خود در این لیگ توفیق یابد.

رئیس هیات فوتبال گیلان اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا نیز با مشکلات زیادی مواجه بود؛ اما این نماینده گیلان نیز زحمات زیادی کشید و سهمیه خود را حفظ کرد تا فصل آینده همچنان به همراه تیم داماش، نمانیدگان گیلان در جام آزادگان باشند.

در رقابتهای لیگ دسته یک کشور که ۱۸ تیم در یک گروه با هم رقابت کردند و در نهایت سه تیم از این مسابقات سقوط کردند، تیم شهرداری بندرآستارا با کسب ۳۳ امتیاز در رتبه چهاردهم و داماش گیلان با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

الماس‌خاله به رقابتهای لیگ دسته دوم کشور هم اشاره و بیان کرد: تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ بودند که سپیدرود حتی چند هفته نیز جزو صدرنشینان لیگ بود؛ اما در نهایت موفق به صعود نشد اما سهیمه خود را در این لیگ حفظ کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال چوکا تالش هم موفق شد سهمیه خود را در لیگ حفظ کند و جزو تیمهای بالای جدولی در گروه خود قرار گیرد اما نتایج بدست آمده و زحماتی که کشیده شد در حد این ۲ تیم نبود اما امیدواریم که با بهره مندی از خرد جمعی و استفاده از نیرو های توانمند در فصل آینده شاهد صعود تیمهای سپیدرود و چوکا باشیم.

در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور که ۲۸ تیم در ۲ گروه با هم به رقابت پرداختند، تیم سپیدورد رشت با کسب ۳۶ و چوکا تالش با کسب ۳۵ امتیاز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم رده بندی گروه نخست این مسابقات قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha