۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85513362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار بوشهر: جوانان زمینه ساز شور انتخاباتی در جامعه هستند

بوشهر - ایرنا - معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت:حضور جوانان و نوجوانان در پای صندوق‌های اخذ رای زمینه شور و نشاط فضای انتخابات را مهیا می‌کند.

به گزارش ایرنا " اکبر پورات " سه‌شنبه‌شب در نشست با جمعی از نخبگان، مدیران صنعت، امام جمعه و اهل سنت شهرستان کنگان اظهار کرد: جوانان اثرگذارترین قشر جامعه محسوب می‌شوند باید به این قشر تاثیرگذار جامعه اتکا و اعتماد کرد.

وی افزود: امروزه نسل جوان و نوجوان دارای نیازهای خاصی از قبیل امنیت و آسایش، احساس تعلق، مقبولیت و احترام، استقلال، قدردانی، داشتن هدف مشخص در زندگی، احساس هویت و شناخت خود، احساس رشد، کمال و خودشکوفایی، معنویت و مذهب بوده و خواستار مشارکت و ایفای نقش بیشتر در جامعه هستند و ما مسئولان وظیفه زمینه سازی و تامین خواسته آنان را داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: امروز شاهد این هستم که دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان به خصوص در بخش جنگ رسانه‌ای جهت کم رنگ کردن انتخابات و دلسرد کردن مردم برای عدم شرکت در آن بسیج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

۷۹۰ شعبه اخذ رای در استان بوشهر آماده شد

معاون استاندار بوشهر: مسئولان خدمات دولت را منعکس کنند

معاون استاندار بوشهر: ۳۰ ایستگاه فرهنگی در سواحل بوشهر مستقر شد

پورات ادامه داد: در مقابل آن ما باید با تدبیر و برنامه ریزی هدفمند در جهت خنثی کردن اقدامات آنها زمینه مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای را فراهم سازیم.

وی یادآور شد: مسوولان دولت سیزدهم در استان بوشهر در طی سه سال اخیر با حضور مستمر در بین مردم اقدامات اثر بخش در جهت توسعه شهرستان‌ها برداشته و زمینه رشد، توسعه و پیشرفت استان را فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: روند توسعه استان با مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha