میل به مشارکت انتخاباتی در مشهد رو به افزایش است

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: بر اساس پایش و نظر سنجی های صورت گرفته در ابتدای هفته جاری میزان میل به مشارکت انتخاباتی در شهر مشهد روند افزایشی داشته است.

مهدی ناصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پایش های صورت گرفته در روز ۲۶ خرداد ماه و پیش از آغاز مناظرات انتخاباتی، میزان مشارکت انتخاباتی مردم مشهد ۵۰ درصد بوده است که نسبت به هفته های قبل از آن رشد محسوسی داشته است.

وی ادامه داد: بقیه افراد نیز اعلام کرده اند هنوز تصمیم قطعی برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر نگرفته اند و یا اصلا در این کارزار سیاسی شرکت نمی کنند.

معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: برخی دلیل عدم شرکت در انتخابات را نداشتن نامزد در کارزار انتخاباتی کنونی عنوان کرده و شماری نیز بی تاثیر بودن مشارکت در انتخابات برای رفع مشکلات را علت حضور نیافتن در انتخابات ذکر کرده اند.

شهرستان مشهد با جمعیتی افزون بر چهار میلیون نفر و پیش بینی برپایی هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه است.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام مسوولان وقت استانداری، خراسان رضوی با ۶.۸ میلیون نفر جمعیت، ۴.۶ میلیون نفر واجد شرایط شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارد که میزان مشارکت انتخاباتی در سراسر استان ۵۵ درصد و شهرستان مشهد نیز ۴۵ درصد اعلام شده بود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha