۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85513412
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تصویربرداری پهپاد «هدهد» نشان‌دهنده شکست امنیتی دشمن است

تهران-ایرنا- کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تصویربرداری پهپادهای حزب‌الله از پایگاه های حساس رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده شکست امنیتی و نظامی این رژیم است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، دفتر رسانه‌ای کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: تصاویری که مقاومت اسلامی لبنان از پایگاه‌های نظامی، غیرنظامی، راهبردی و حیاتی و مهم رژیم صهیونیستی منتشر کرد، نشان‌ از ضعف و شکست سیستم امنیتی، اطلاعاتی و نظامی دشمن دارد.

در این بیانیه آمده است: آنچه حزب‌الله منتشر کرد، پیام جدیدی از مقاومت لبنان و ایجاد معادلات راهبردی است که ثبات و قدرت حزب‌الله در مدیریت نبرد را نشان می‌دهد و دشمن اکنون در تنگنا و پسرفت گسترده است.

منابع رسانه‌ای روز سه شنبه از ورود یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری موفقیت آمیز آن از مواضع حساس در بندر «حیفا» خبر دادند.

ویدیوی منتشر شده توسط حزب‌الله لبنان نیز نشان می‌داد که یک پهپاد آن وارد شمال فلسطین اشغالی شده و از مواضع حساس تصویربرداری می‌کند.

بر پایه این گزارش، این پهپاد پس از ثبت موفقیت‌آمیز تصاویر مهم به خاک لبنان بازگشته و این تصاویر را در اختیار رزمندگان مقاومت قرار داده است.

رسانه های صهیونیستی ویدئوی پخش شده درباره پهپاد هدهد را بسیار خطرناک قلمداد کرده و به تصویر منتشر شده این پهپاد از مراکز نظامی مهم در شمال فلسطین اشغالی اشاره کردند.

این منابع صهیونیستی این ویدئو را به مثابه پیامی از سوی حزب الله برای پاسخ به تهدیدات دانستند که اگر تل آویو اقدامی علیه لبنان انجام دهد، بانک اهداف علیه اسرائیل کوچک نخواهد بود.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که توان حزب الله ارتش و سرویس امنیتی این رژیم را به بهت فرو برده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha