تمهیدات لازم برای بازگشت حاجیان در فرودگاه مشهد اندیشیده شده است

مشهد- ایرنا- مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت حاجیان در فرودگاه مشهد اندیشیده شده و از استقبال کنندگان می خواهیم مراسم استقبال را در منازل برگزار کنند و به فرودگاه مراجعه نکنند.

محمود امانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی عملیات بازگشت زائران حج تمتع استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی افزود: نخستین گروه از زائران خراسان‌رضوی و شمالی ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه روز جمعه یکم تیرماه با پرواز شماره ۳۵۸۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خواهند شد.

وی اضافه کرد: تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حاجیان اندیشه شده است و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت و با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمام سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان، برای ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام اقدام شده است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ خردادماه در قالب ۴۷ پرواز از استان‌ خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد به مکه و مدینه اعزام شدند.

فرودگاه مشهد در بازه زمانی اعزام و بازگشت زائران حج تمتع ۱۴۰۲، در میان ۲۱ فرودگاه کشور دارای بیشترین آمار نشست و برخاست و اعزام حج‌گزاران بود.

به گزارش ایرنا، فرودگاه مشهد پس از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران، بیشترین سهم را در اعزام حاجیان به سرزمین وحی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha