دستگاه‌های اجرایی تامین نیازمندی‌های پیاده‌روی اربعین را در دستور کار قرار دهند

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳، با تمام توان تلاش کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه ستاد هماهنگی پیاده‌روی اربعین حسینی تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین رویداد مهم و حرکتی عظیمی است و در جهت اعتلای مکتب امام حسین (ع) و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) تاثیرگذاری بسیار ویژه و مهمی دارد.

وی با اشاره به انتظارات و نیازمندی موکب‌های اربعین حسینی بر برگزاری نشست و شناسایی نیازمندی‌های موکب‌ها و هماهنگی برای مدیریت متمرکز و یا برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف بین ستاد بازسازی عتبات و عالیات و موکب‌های اربعین تاکید کرد.

استاندار اردبیل مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله علوم پزشکی، حمل و نقل، هلال احمر، غله، شهرداری، صمت، جهاد کشاورزی، حج و زیارت، شرکت نفت، گمرک، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مرتبط در رویداد اربعین را یادآور شد و خواستار اقدام هر کدام از دستگاه‌ها برای تامین اقلام مورد نیاز برای خدمت‌رسانی در پیاده‌روی اربعین شد.

عاملی با اشاره به اقدامات خودجوش و مردمی موکب‌های اربعین، واگذاری برخی مسئولیت‌ها در روند پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) به موکب‌ها را یادآور شد و گفت: اصلی‌ترین وظیفه دستگاه‌های دولتی نظارت بر عملکرد موکب‌ها و نظم‌بخشی به روند امور است.

وی ضمن استقبال از تشکل‌های مردمی که به صورت خودجوش در روند اجرای پیاده‌روی اربعین فعالیت می‌کنند، بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با این تشکل‌ها تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha