۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85513545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای همدان سه درجه‌ گرمتر می‌شود

۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
کد خبر: 85513545
هوای همدان سه درجه‌ گرمتر می‌شود

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در ساعات روز رفته رفته افزایش نسبی دما را در استان متصور هستیم و تا پنج روز آینده ۲ تا سه درجه دما افزایش پیدا می‌کند.

«روح‌الله زاهدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی روز گذشته تا ساعات بعدازظهر و اوایل شب بارش‌هایی را به شکل پراکنده و رگبار موقتی در برخی نقاط شاهد بودیم.

وی افزود: در این ساعات در گل‌تپه، اکنلو، سرکان و گنجنامه همدان گزارش بارش رگبار موقت را شاهد بودیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: تا پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر عمدتا رشد ابر را داریم و دور از انتظار نیست که امروز و فردا رشد ابرها در پاره‌ای از نقاط شمالی همراه با بارش پراکنده باشد.

زاهدی با بیان اینکه عمدتا رشد ابر را در استان انتظار داریم، خاطرنشان کرد: آسمان استان در اغلب ساعات صاف و آفتابی است.

وی یادآور شد: کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ و ۳۴ درجه سلسیوس گزارش شد و بهار با ۱۱ درجه خنکترین و نهاوند، اسدآباد و فامنین با ۳۵ درجه گرمترین ایستگاه‌های استان گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: طی روز گذشته به واسطه رشد ابر در همدان، سرعت وزش باد به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

به گزارش ایرنا؛ آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha