صدای آژیر خللی ایجاد نکرد/ آقای قالیباف زنان کارآفرین را هم دریابید

تهران- ایرنا- صدای آژیر سالن هم نتوانست خللی ایجاد کند، خودش قطع شد؛ آنچه در سالن بیشتر به چشم می‌آمد حضور دختران جوانی بود که منتظر روز انتخابات هستند، حالا دیگر مطالبات پرستار، معلم، دانشجو، کارمند روی میز قالیباف است، صدایی هم بلند شد «دکتر، زنان کارآفرین را دریابید».

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نشست انتخاباتی «زنان،پیشران پیشرفت ایران» با حضور محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و جمعی از بانوان و دختران جوانان در تهران صبح روز چهارشنبه -۳۰ خرداد- با حضور محمدباقر قالیباف و صدها تن از بانوان در مرکز همایش های امام رضا(ع) برگزار شد.

بانوان و دختران جوانان حاضر در این جلسه با در دست داشتن پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی همراه با مداح، اشعار حماسی در توصیف کشور عزیزمان ایران، همخوانی می کنند.

دانشجو، معلم، پرستار، مادر، همسر، خانه‌دار، کارمند و مدیر، سالن پر بود از دختران و زنانی که حالا نیم نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری دارند، انگار همه مطالبات خود را آورده بودند روی میز گزینه مورد نظرشان را بگذراند.

همخوانی سرود حماسی دخترانه

فضای سالن مملو از زنان و دخترانی است که به عشق پیشرفت ایران و ایرانی، سرود حماسی می خوانند. حس غرور وطنی در میان آنها موج می زد و حضورشان در این جلسه نشان از مشارکت جدی آنها در پای صندوق های رای است.

وقتی قالیباف وارد سالن جلسه شد حاضران با شور و هلهله مورد استقبال قرار گرفت و دست زدن ممتد در حمایت از وی دقایقی در فضای جلسه طنین انداز شد؛ مداح جلسه ضمن خوش آمدگویی به قالیباف گفت «امیدوارم بزودی جشن پیروزی در همین سالن برگزار شود سپس اشعاری در مدح امام رضا (ع) خوانده شد.

صدای آژیر در میان هلهله گم شد، آقای قالیباف زنان کارآفرین را هم دریابید

دختری که زنان را پای صندوق رای دعوت کرد

پس از مستقر شدن قالیباف در جایگاه تعدادی از زنان دور وی حلقه زده و مطالبی را با وی در میان گذاشتند. آنها آزادانه خواسته های خود را مطرح کردند و قالیباف در پاسخی برخی از آنها لبخندی می‌زد. پس از دقایقی دختر جوانی پشت تریبون قرار گرفت و با صدای پر از اعتماد از حاضرین در جلسه خواست تا با حضور در پای صندوق های رای برای آبادانی ایران اسلامی قدم بردارند.

قبل از آغاز سخنرانی قالیباف خانم‌ها حجازی، بختیاری و سپه‌وند مطالبی را در حوزه مشکلات زنان مطرح کردند و از او به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواستند که در صورت کسب توفیق در دولت چهاردهم به مسائل زنان کار آفرین توجه کند،.

در این میان یکی از زنان به نمایندگی از زنان پرستار از قالیباف خواست که قانون تعرفه‌گذاری پرستاری و تامین رفاهیات آنها را در اولویت کاری خود قرار دهد.

صدای آژیر در میان هلهله گم شد، آقای قالیباف زنان کارآفرین را هم دریابید

قهرمان ایران با صدای حامد محضرنیا

پیش از سخنرانی قالیباف حامد محضرنیا از خوانندگان جوان کشورمان قطعه قهرمان ایرانی را اجرا کرد و خطاب به قالیباف گفت امیدوارم به زودی در جشن پیروزی شما دوباره این قطعه را اجرا کنم و با ذکر خاطره ای از حمایت قالیباف از رضا رویگری بازیگر سینما، تشکر کرد.

صدای آژیر خللی ایجاد نکرد

در میانه سخنرانی قالیباف برای چند ثانیه آژیر خطر سالن به صدا درآمد اما خللی در روند جلسه ایجاد نشد، و فضای جلسه آرامش خود را حفظ کرد. خودش قطع شد؛ آنچه در سالن بیشتر به چشم می‌آمد صدای هلهله و شوق دختران جوانی بود که منتظر روز انتخابات هستند، حالا دیگر مطالبات پرستار، معلم،دانشجو، کارمند روی میز قالیباف است، صدایی هم بلند شد « دکتر، زنان کارآفرین را دریابید».

و بالاخره سخنرانی ۲۶دقیقه ای قالیباف در ساعت ۱۱:۵۵دقیقه به پایان رسید وی از همه زنان خواست که روز جمعه ۸تیرماه پای صندوق های رای حاضر شده و در صورت اعتماد، به وی رای دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha