کامیانی: سقف قرارداد از سال آینده اعمال می‌شود/افتتاحیه لیگ فوتسال ۲۱ تیر

تهران- ایرنا- دبیر سازمان لیگ فوتسال، گفت: در جلسه هم‌اندیشی با مدیران باشگاه‌ها، موضوع سقف قراردادها به اطلاع آن‌ها رسیده و از فصل آینده قطعا این موضوع اعمال می‌شود.

احسان کامیانی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری جشن برترین‌های فوتسال، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم برای دومین سال متوالی این جشن را برگزار کنیم و در خدمت برترین‌های فوتسال در بخش‌های بانوان و آقایان باشیم. در این جشن از مادر شهید غیرت حمیدرضا الداغی توسط وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و جامعه فوتسال تقدیر شد. در این مراسم اکثر نفرات جامعه فوتسال حضور داشتند و مراسم خوبی در خور نام این رشته برگزار شد.

وی در خصوص ناراحتی یکی از دروازه‌بان‌های لیگ سوپر لیگ بانوان که به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب نشد، عنوان کرد: ما بهترین دروازه‌بان را با رای‌گیری انتخاب کردیم. اینکه می‌گویند دروازه‌بان باید طبق تعداد کلین‌شیت و تعداد گل خورده انتخاب شود، درست نیست چرا که دروازه‌بانی که در تیم ضعیف‌تر بازی کرده با دروازه‌بانی که در تیم قهرمان حضور داشته، شرایطش قابل مقایسه نیست. در انتخاب برترین‌ها به آرای کارشناسان احترام گذاشتیم.

کامیانی در خصوص انتخاب مارال ترکمان به عنوان پدیده سوپرلیگ بانوان، بیان کرد: این انتخاب هم توسط کارشناسان انجام شد و آنها نام ترکمان را در بخش پدیده لیگ نوشتند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا جامعه فوتسال بهتر دیده شود و برای این کار اقداماتی را انجام دادیم. انشاالله سعی خواهیم کرد در سال‌های آینده این مراسم را به بهترین شکل برگزار کنیم و نقطه ضعف‌های آن‌را از بین ببریم تا جامعه فوتسال بیش از پیش دیده شود.

کامیانی: سقف قرارداد از سال آینده اعمال می‌شود/ افتتاحیه لیگ فوتسال ۲۱ تیر برگزار خواهد شد

دبیر سازمان لیگ فوتسال در مورد رونمایی از لوگوی جدید سازمان لیگ، گفت: چند وقتی بود که می‌خواستیم لوگو و سربرگ سازمان لیگ را تغییر دهیم تا هم شکل بین‌المللی‌ به خود بگیرد و هم از نظر بصری زیباتر باشد. با چند طراح در این خصوص صحبت کردیم و در نهایت به یک آرم جدید رسیدیم. در این لوگو جدید از سه رنگ پرچم کشورمان به همراه عدد ۵ که نماد رشته فوتسال است، استفاده شده است. کلمه الله نیز در این لوگو وجود دارد که نشات گرفته از پرچم ایران است.

کامیانی در مورد وب سایت رسمی سازمان لیگ فوتسال نیز بیان کرد: به دلیل اینکه بتوانیم اخبار مسابقات‌مان را هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان به صورت ویژه پوشش بدهیم تا به صورت بهتری دیده شود، برنامه‌ریزی کردیم تا سایت رسمی سازمان لیگ را طراحی کنیم. از این به بعد تمامی اطلاعات مربوط به مسابقات و تیم‌ها در این سایت برای علاقمندان به این رشته در دسترس خواهد بود.

وی در مورد برگزاری لیگ برتر در فصل جدید گفت: با توجه به درخواست سرمربی محترم تیم ملی، لیگ را طبق برنامه برگزار خواهیم کرد. البته می‌خواهیم دیدار افتتاحیه بین تیم‌های فرش‌آرا و گیتی‌پسند را ۲۱ تیرماه برگزار کنیم و ما بقی بازی‌ها نیز روز بیست و دوم تیر برگزار خواهد شد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در مورد نداشتن پلی‌آف برای لیگ گفت: ما تجربه برگزاری لیگ برتر با پلی‌آف را داریم و این نحوه برگزاری برای لیگ ایران جوابگو نیست.

کامیانی: سقف قرارداد از سال آینده اعمال می‌شود/ افتتاحیه لیگ فوتسال ۲۱ تیر برگزار خواهد شد

کامیانی در خصوص برگزاری دیدار بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در هفته ششم لیگ بیان کرد: این بازی هم بدون تغییر در زمان برگزاری، پیش از اردوی تیم ملی انجام خواهد شد.

وی در مورد موضوع ایجاد سقف قرارداد برای تیم های لیگ برتری عنوان کرد: نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال بعد از پایان لیگ شروع می‌شود و تا مهلتی که اعلام کردیم ادامه دارد. به دلیل اینکه مسابقات فصل گذشته قبل از سال جدید تمام شد،‌ باشگاه‌ها نسبت به تمدید قرارداد ها و بستن قراردادهای جدید اقدام کرده بودند و به همین خاطر نمی‌شد مورد سقف قراردادها را اعمال کرد اما در جلسه هم‌اندیشی با مدیران باشگاه‌ها، این موضوع به اطلاع آن‌ها رسیده و از فصل آینده قطعا سقف قرارداد خواهیم داشت.

دبیر سازمان لیگ فوتسال افزود: ایجاد سقف قرارداد به این خاطر است که لیگ پویایی خود را از دست ندهد. اگر برخی تیم‌ها بدون سقف خرید داشته باشند، دیگر تیم‌ها توان رقابت در نقل و انتقالات را از دست می‌دهد و لیگ ضعیف‌تر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha