۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85513749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور فشم جمعه‌ها یکطرفه می‌شود

۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85513749
محور فشم جمعه‌ها یکطرفه می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای محدودیت ترافیکی در محور فشم از اول تیرماه خبر داد و گفت: حجم بالای خودرو در این مسیر در روزهای جمعه در این محدوده سبب ایستایی و ترافیک چند ساعته می‌شود.

به گزارش ایرنا از راهور، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به ترافیک محور فشم در روزهای جمعه اظهار داشت: در محور فشم در بعدازظهر روزهای جمعه که مسافران در حال بازگشت هستند، به طور معمول شاهد تراکم قابل توجهی، قبل از پل حاجی آباد هستیم که باعث می‌شود با ایستایی و ترافیک چندساعته خودروها مواجه باشیم.

وی افزود: در راستای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد هموطنان عزیز، مقرر شد از روز جمعه اول تیر ماه، پلیس راه راهور فراجا در این محور محدودیت‌های ترافیکی و تردد را اجرا کند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: محدودیت تردد در محور فشم به این شکل است که از اول تیرماه در بعد از ظهر روزهای جمعه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲٠ به مدت سه ساعت محور فشم به سمت تهران از پل حاجی آباد تا میدان زرد بند یکطرفه خواهد شد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: هموطنان در استان تهران توجه داشته باشند که بعد از ظهر روزهای جمعه ، اول تیرماه تا پایان تابستان از ساعت ۱۷ تا ۲۰ امکان تردد از تهران به سمت فشم، دیزین، رودبار وقصران امکان پذیر نیست و این محدودیت به جلوگیری از ترافیک سنگین و ایستایی خودروها کمک شایانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha