۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85513781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رای گیری انتخابات در یکهزار و ۵۸۰ نقطه خراسان‌شمالی انجام می‌شود

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی استان برای رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتیم تیرماه پیش بینی شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در نشست با ائمه جمعه خراسان شمالی اظهار کرد: ۹۲۷ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناطق شهری و روستایی استان پیش بینی شده که از این تعداد ۶۱۶ شعبه اخذ رای ثابت است.

وی افزود: همچنین از ۹۲۷ شعبه اخذ رای خراسان شمالی، ۴۲۲ شعبه در مناطق روستایی آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

حسین نژاد با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم، گفت: شهید جمهور اقدامات ارزشمندی در بخش های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی انجام داده است که باید اطلاع رسانی و برای مردم تببین شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم وارث بسیاری از طرح های نیمه تمامی بود که بسیاری از آنها در این دولت به سرانجام رسید و موجی از امید در کشور ایجاد کرد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح های بسیار خوبی در حوزه های عمرانی به ویژه آبرسانی در خراسان شمالی اجرا شده که باید اطلاع رسانی شود.

حسین نژاد با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه، گفت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم، دشمنان موضوعات اقتصادی را هدف قرار می دهند که رسالت مدیران، بیان شفاف اقدامات انجام شده دولت است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha