۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85513782
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهرک‌نشینان: حزب‌الله با فیلم‌برداری از «حیفا» ما را تحقیر کرد

تهران - ایرنا - مقامات و شهرک نشینان صهیونیست گفتند که حزب الله لبنان با فیلم برداری پهپادی خود از استان «حیفا» در شمال غربی فلسطین اشغالی، آنها را تحقیر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «روی لیوی» شهردار صهیونیست شهر «نشر» در استان بندری حیفا در شمال غربی فلسطین اشغالی گفت: ویدئوی منتشر شده توسط حزب الله لبنان از حیفا به ما بار دیگر هشدار می دهد که حزب الله قدرت هدف قراردادن خلیج حیفا را دارد.

لیوی این اظهارات را پس از آن بیان کرد که حزب الله لبنان روز سه شنبه با انتشار ویدیویی، بخشی از عملیات اطلاعاتی پهپادی خود در عمق سرزمین های اشغالی فلسطین را به نمایش گذاشت.

در این عملیات اطلاعاتی، پهپادهای حزب الله از نوع «هدهد» بدون اینکه در معرض پدافند هوایی قرار گیرند، از مناطق و اهداف حساس نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در استان حیفا با موفقیت و کیفیت بالا تصویربرداری کردند.

به گفته المیادین، شهرک نشیان صهیونیست در شمال استان حیفا به رسانه های رژیم اسرائیل گفتند: بسیار ناراحت و نگران کننده است که ببینم دشمنان به ما به دیده حقارت نگاه می کنند.

برپایه این گزارش، رسانه های رژیم اسرائیل نیز همزمان از جنگ گسترده با لبنان ابراز نگرانی کرده و گفتند: شمال اسرائیل (فلسطین اشغالی) در حال سوختن است، اما حمله به لبنان چیزی را حل نمی کند و هزینه آن بسیار بیشتر از دستاوردش خواهد بود.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین به آمار رو به افزایش بیماران روحی و روانی در ارتش این رژیم با گذشت بیش از هشت ماه از جنگ علیه نوار غزه و نبرد با حزب الله لبنان اشاره کردند و گفتند که آمار بیماران روانی در ارتش که از اختلال «اضطراب پس از حادثه» رنج می برند و نیاز به درمان دارند، هر ماه در حال افزایش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha